|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wat spelen ze dan? |
|
Ik heb die plaat van Lauren inmiddels gehoord. Laat ik het heel voorzichtig zeggen: het is geen echt slechte plaat, maar als zij niet de dochter van had geweest had dat ding waarschijnlijk nooit uitgebracht geworden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: jij hebt ergens effe totaal niet opgelet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ging toch een beetje over de eerste anderhalf miljoen jaar van Maiden ??? Volgens mij vielen daar ook de eerste twee albums onder toch ? Vind ik ook niet |
|
quote: De tour mbt de eerste 4 albums van Maiden (Early years part 1 DVD) was in 2005; je loopt 2 jaar achter The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
volgens mij is dit de somewhere back in time tour. Deze gaat over de periode 1980-1989, 1e cd is van 1980, dus..... Vind ik ook niet |
|
quote: je kan nu stug vol blijven houden of gewoon effe opletten feiten: jij bent een aap en wij hebben gelijk In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vind ik ook niet |
|
leuk voor kamelot dat ze bij IM in voorprogram staan...beter dan Wt...maar toch ik ga eens niet wacht mooi wel weer op de volgende tour hehe. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Van Maiden of Kamelot? |
|
- Rajackar +1 - Bub - horned_reaper - Mutilator + aanhang - Cees + 5 The trend is dead. |
|
Al werd het kaartje voor me betaald kreeg je me er nog niet heen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
- Rajackar +1 - Bub - horned_reaper - Mutilator + aanhang - Cees + 5 - blonde rockgod En sja, de voorprogramma's kan ik wel skippen denk ik zo... Maar het is het laatste optreden van Maiden van deze tour, daarom wel heen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik zal voor de grap wel een Organic Matter cd meenemen, zodat als ik je zie of jij mij ziet krijg je die nog ;-) . The trend is dead. |
|
Twee van m'n broertjes gaan er gratis heen, ik niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Optreden al helemaal uitverkocht? |
|
Volgens de Klojo-site nog niet.. |
|
Ik hoorde dat Machine Head ook het voorprogramma deed? Klopt dat? The trend is dead. |
|
quote: De laatste datum is in Rusland The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zou mooi zijn maar.... 08.16 - Hartford, CT - New England Dodge Music Center volgens de tour agenda. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jammer, leek me wel tof. Beter dan die kut within temptation... The trend is dead. |
|
quote:Uitgejankt? bij maiden gaat het nooit om de supports, alleen om maiden zelf. Fuck the world and fuck you |
|
- Rajackar +1 - Bub - horned_reaper +3 - Mutilator + aanhang - Cees + 5 - blonde rockgod |
|
quote:Hoe juist is dat Alhowel Megadeth in 1999 toch wel erg gaaf was |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |