IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Mode Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, het gevreesde M-woord op een metalforum. Laat ik even vooropstellen dat ik een metroseksuele flikker ben, dat scheelt misschien reacties.

Niet in de laatste plaats door toedoen van ER ben ik een beetje geïnteresseerd geraakt in mode, en nu vraag ik me af of hier lotgenoten rondlopen.

Binnenkort wil ik wat nieuwe troep aanschaffen, en ik ben me nog een beetje aan het oriënteren. Ik ben nu vooral een beetje naar de herencollecties aan het kijken, vrouwenmode interesseert me vanzelfsprekend beduidend minder.

Zijn er hier mensen die zich enigszins bezighouden met herenmode of mode in het algemeen?


[typo]

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-01-2008 22:24]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja ik eigenlijk wel maarja ik ben ook maar een bloementjesflikker.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-01-2008 22:24]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2008 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wat een homofiel topic, een echte Whiterider.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 22:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:25 schreef MMayo het volgende:
Wat een homofiel topic, een echte Whiterider.
Moet je niet zeggen dat dit een kansloos kutpuber topic is ?

Mode is best gaaf. vooral de shit die ik raymond en rob vaak dragen.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:24 schreef Burzum het volgende:
Ja ik eigenlijk wel maarja ik ben ook maar een bloementjesflikker.

Ook enigszins bezig met ontwerpers e.d.?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 22:27 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik hou altijd wel in de gaten of de pijp van de joggingbroek van tegenwoordig met een elastiek of wijd is. Ik wil natuurlijk niet voor gek lopen.


Oftewel, neen. Scheelt me een boel geld.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2008 22:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mode is lelijke veels te grote afgezakte broeken met schreeuwerige bandshirts?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:27 schreef WhiteRider het volgende:
Ook enigszins bezig met ontwerpers e.d.?


Nee dat dan weer niet echt, maar zit zeker mooi spul tussen hoor.

Waar ben je naar opzoek dan?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 22:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:27 schreef MMayo het volgende:
Mode is lelijke veels te grote afgezakte broeken met schreeuwerige bandshirts?
Arhgh, kappen, mental.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-01-2008 22:29]


Fuck the world and fuck you


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-01-2008 22:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Off-topic: Wim, laat me effe weten of die Guitarport goed aangekomen is, en hoe ie bevalt ?

Je zult van de Line6 website even de nieuwe Gearbox-software moeten downloaden voor drivers en aansturingsprogramma; denk dat ie je best gaat bevallen!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:28 schreef Burzum het volgende:
Nee dat dan weer niet echt, maar zit zeker mooi spul tussen hoor.

Waar ben je naar opzoek dan?

In ieder geval één goed pak, haha. Ik wil in ieder geval een niet té somber pak, er mag best wel wat kleur in zitten. De collecties van dit seizoen bevatten ook veel oude, redelijk vale kleuren. Dat bevalt me op zich wel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2008 22:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:28 schreef mental het volgende:
kansloos.en jij hebt het over kansloos.


Ik probeer hier even een beeld te vormen betreft mode. Als ik die foto's van jou zo zie en dan hier lees dat jij jezelf vind lopen in wat men tegenwoordig "mode" noemt..

Tsja.

Kijk van Burzum en Digerdoden snap ik het wel, die hebben wel mooi spul. Edit: Goed passende pakken bijvoorbeeld of mooie blousedingen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-01-2008 22:31]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-01-2008 22:31 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:29 schreef WhiteRider het volgende:
...er mag best wel wat kleur in zitten...


Toch geen bordeauxrood of donkergroen, hè?





Hatsjikidee!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:29 schreef WhiteRider het volgende:
In ieder geval één goed pak, haha. Ik wil in ieder geval een niet té somber pak, er mag best wel wat kleur in zitten. De collecties van dit seizoen bevatten ook veel oude, redelijk vale kleuren. Dat bevalt me op zich wel.


Kom een keer bij mijn pa kijken, dan regel ik nog korting voor je ook.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 22:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Euh ik daar heb ik het nooit over gehad hoor mmayo, daar vergis je je behoorlijk in...en dat kan Burzum bevestigen.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 22:32 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Is een pak ook mode dan? Ik dacht zo ongeveer dat die dingen de laatste 50 jaar amper aan verandering onderhevig waren.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2008 22:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:32 schreef mental het volgende:
Euh ik daar heb ik het nooit over gehad hoor mmayo, daar vergis je je behoorlijk in...en dat kan Burzum bevestigen.


quote:
Op 29 januari 2008 22:26 schreef mental het volgende:
Mode is best gaaf. vooral de shit die ik raymond en rob vaak dragen.




[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-01-2008 22:35]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-01-2008 22:33 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:32 schreef Wansmaak het volgende:
Is een pak ook mode dan? Ik dacht zo ongeveer dat die dingen de laatste 50 jaar amper aan verandering onderhevig waren.




Nee, tegenwoordig mogen omgeslagen broekspijpen niet meer.
Is helemaal passé

edit: alhoewel de drollenvanger tegenwoordig nog steeds in het straatbeeld voorkomt, maar dan nu bij sommige vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-01-2008 22:34]


Hatsjikidee!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 22:34 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 januari 2008 22:33 schreef Unholy Mary het volgende:
Nee, tegenwoordig mogen omgeslagen broekspijpen niet meer.
Is helemaal passé


*raakt in shock*




“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 22:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@MMAYO : oeps.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2008 22:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit topic is nóg homofieler dan dit:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1930042

topic; mijn gód wat een ellende

Wat met mode wel zo is; als je ervoor gaat, ga er dan helemaal voor en laat meteen je gezicht -en de rest van je kadaver- verbouwen want dat is ook mode tegenwoordig!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-01-2008 22:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:33 schreef Unholy Mary het volgende:


edit: alhoewel de drollenvanger tegenwoordig nog steeds in het straatbeeld voorkomt, maar dan nu bij sommige vrouwen
in jogging broek vorm


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2008 22:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:39 schreef Cadaveria het volgende:
in jogging broek vorm


Ja waarom eigenlijk?
Iets wat ik me veelvuldig afvraag bij het zien van modieuze dingen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hebben we het nu over een camping-smoking? sinds wanneer is dat mode dan?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Het zal de rest niet ontgaan dat ik bezig ben met het stelselmatig onbeantwoord laten van alle enigszins onserieuze reacties.

quote:
Op 29 januari 2008 22:32 schreef Burzum het volgende:
Kom een keer bij mijn pa kijken, dan regel ik nog korting voor je ook.


Ja, moet ik eigenlijk wel eens doen. Een pak mag wat mij betreft wel enige raaklijnen met fashion vertonen, maar het moet niet gay zijn. Strak, zakelijk, maar wel gelikt, zeg maar. Geen überzwart Armani-pak, maar ook geen spuuglelijk glimmend Versace-outfit.

Wat heeft je pa zoal?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:31 schreef Unholy Mary het volgende:
Toch geen bordeauxrood of donkergroen, hè?





Laat me kleur definiëren als niet-opvallende kleuren als (donker)blauw, bruin e.d.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen