![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kerel, je had net over de Zeeman. C&A verkoopt wel degelijk mode en tevens van bekende designers alleen dit wordt in zo'n bulk geproduceerd en verkocht dat de originaliteit eraf is. Dit zie je terug in de prijs. edit; Ik koop qua spijkerbroeken alleen maar Levi's overigens. Niet omdat het zo sterk is. Tenminste, jij pretendeert dat je zoveel geld uitgeeft omdat hij dan sterker is. Ik denk niet dat iemand hem daarvoor zou kopen, eerder voor het design. Of het gevoel bij een merk, dat is het bij mij namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 25-09-2009 11:34] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Ik zie ze nooit. quote: Wat lul je dan? ![]() |
|
quote: Hier ook bijna alleen maar Levi's. Heel mooi, veel variatie in het aanbod en niet kapot te krijgen. ![]() |
|
quote: Jee, bootcuts! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dan kom je waarschijnlijk in andere winkels. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
50 euro voor een broek die minder mooi is en 1 jaar meegaat, of 150 euro voor een broek die mooier is en 3 jaar meegaat. Keus gauw gemaakt. ![]() |
|
Ik doe gemiddeld zo'n twee jaar met een spijkerbroek. En dat minder mooi is natuurlijk subjectief. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-09-2009 11:47] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
[quote]Op 25 september 2009 11:29 schreef Creepmime het volgende: Kerel, je had net over de Zeeman. C&A verkoopt wel degelijk mode en tevens van bekende designers alleen dit wordt in zo'n bulk geproduceerd en verkocht dat de originaliteit eraf is. Dit zie je terug in de prijs. [quote] De Zeeman is misschien niet de beste vergelijking. alhoewel ik bij broeken nog steeds vind dat de kwaliteit/prijs verhouding bij g-star enzo niet normaal is. dat een broek zo duur moet zijn vanwege t design vind ik uitbuiting.maarja ik weet verder niet zoveel van mode ![]() [Dit bericht is gewijzigd door necrowizard op 25-09-2009 11:49] Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. ![]() |
|
quote: (psst ik heb hier wel een stapeltje liggen ![]() Maar ik koop vaak de 511 en omdat die zo strak zijn gaat dat soms scheuren. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Inderdaad, gewoon een legerbroek voor 2 tientjes die 1 of 2 jaar mee gaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Omdat bij mij een broek van 40 euro na 3 jaar er ook nog best uitziet. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. ![]() |
|
quote: Nou dan heb je mazzel want cheap-ass stuff is helemaal in tegenwoordig. Mss ben je wel een hipster zonder dat je het in de gaten hebt. ![]() ![]() ![]() |
|
als ik er netjes uit moet zien ga ik naar de inbrengwinkel. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
die houthakker met die skinny jeans is wel heeeel hip ![]() Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. ![]() |
|
Oeeeeh teveel mooie lange lederen zwarte laarzen in de mode momenteel.. ![]() ![]() |
|
Check deze dan, hipster to the max. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gast, wat doe jij allemaal met je broeken? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Was bij wijze van spreken hè, dat begrijp je. ![]() ![]() |
|
quote: hipster to-the-max jij. ![]() ![]() |
|
quote: Veeleisend ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Levi's broeken van 130E voor vijf tientjes in de uitverkoop scoren ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote:Bootcut heerscht. En qua vrouwenbroeken is de broek tot aan de tét schijnbaar mode, walgelijk.... Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Merkbroeken en kwaliteit is vaak gelul. Zo kocht ik een Hilfiger-spijkerbroek die binnen een maand versleten was, terwijl eentje van 25 euro nu al jaren meegaat en ook nog eens beter past. Vrouwen die een broek aanhebben is sowieso niet in orde. Wat ik helemaal walgelijk vind is dat hier in Uden driekwart van de vrouwen in zo'n uitgelubberde trainingsboks loopt. Alhoewel, die heb je dan wel weer sneller van de kont af natuurlijk. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |