IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Mode Vorige pagina | Volgende pagina
necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 11:25 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:17 schreef WhiteRider het volgende:
Ik draag bijna alleen maar goede broeken, en die slijten toch véél minder snel dan de goedkopere broeken die ik heb. Daarnaast zien ze er ook nog eens een stuk beter uit.


Hoe ze eruitzien hoeft meestal niet aan de prijs te liggen. Onder de 40 euro heb je best mooie broeken. en op mijn legerbroeken na slijten mijn broeken ook niet snel. maar ik hoor inderdaad van veel mensen dat duurdere kleren langer meegaan.


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-09-2009 11:29 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:16 schreef necrowizard het volgende:
Yes, de g-star broeken van mn broer gaan evengoed kapot als mijn C&A broeken. Het blijven toch gewoon spijkerbroeken.

Kerel, je had net over de Zeeman. C&A verkoopt wel degelijk mode en tevens van bekende designers alleen dit wordt in zo'n bulk geproduceerd en verkocht dat de originaliteit eraf is. Dit zie je terug in de prijs.

edit; Ik koop qua spijkerbroeken alleen maar Levi's overigens. Niet omdat het zo sterk is. Tenminste, jij pretendeert dat je zoveel geld uitgeeft omdat hij dan sterker is. Ik denk niet dat iemand hem daarvoor zou kopen, eerder voor het design. Of het gevoel bij een merk, dat is het bij mij namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 25-09-2009 11:34]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 11:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:25 schreef necrowizard het volgende:
Hoe ze eruitzien hoeft meestal niet aan de prijs te liggen. Onder de 40 euro heb je best mooie broeken.



Ik zie ze nooit.

quote:
Op 25 september 2009 11:25 schreef necrowizard het volgende:
maar ik hoor inderdaad van veel mensen dat duurdere kleren langer meegaan.


Wat lul je dan?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 11:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:29 schreef Creepmime het volgende:
edit; Ik koop qua spijkerbroeken alleen maar Levi's overigens. Niet omdat het zo sterk is. Tenminste, jij pretendeert dat je zoveel geld uitgeeft omdat hij dan sterker is. Ik denk niet dat iemand hem daarvoor zou kopen, eerder voor het design. Of het gevoel bij een merk, dat is het bij mij namelijk.


Hier ook bijna alleen maar Levi's. Heel mooi, veel variatie in het aanbod en niet kapot te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2009 11:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:21 schreef R. het volgende:
Ik ben enorm blij met de hedendaagse mode... gezien betere broekenmerken nu overal bootcuts hebben liggen

Jee, bootcuts!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-09-2009 11:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 september 2009 11:38 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zie ze nooit.


Dan kom je waarschijnlijk in andere winkels. Voor die prijs is best prima kleding te vinden. Okay, dan staat er een ander merkje op en misschien gaan ze ook iets minder lang mee, maar goed, 150 euro (ik roep even wat) voor een Levi's broek vind ik ook een behoorlijk absurd bedrag.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 11:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

50 euro voor een broek die minder mooi is en 1 jaar meegaat, of 150 euro voor een broek die mooier is en 3 jaar meegaat.

Keus gauw gemaakt.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-09-2009 11:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik doe gemiddeld zo'n twee jaar met een spijkerbroek. En dat minder mooi is natuurlijk subjectief.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-09-2009 11:47]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 11:49 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

[quote]Op 25 september 2009 11:29 schreef Creepmime het volgende:
Kerel, je had net over de Zeeman. C&A verkoopt wel degelijk mode en tevens van bekende designers alleen dit wordt in zo'n bulk geproduceerd en verkocht dat de originaliteit eraf is. Dit zie je terug in de prijs.
[quote]
De Zeeman is misschien niet de beste vergelijking. alhoewel ik bij broeken nog steeds vind dat de kwaliteit/prijs verhouding bij g-star enzo niet normaal is. dat een broek zo duur moet zijn vanwege t design vind ik uitbuiting.maarja ik weet verder niet zoveel van mode

[Dit bericht is gewijzigd door necrowizard op 25-09-2009 11:49]


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-09-2009 11:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:39 schreef WhiteRider het volgende:
en niet kapot te krijgen.

(psst ik heb hier wel een stapeltje liggen )
Maar ik koop vaak de 511 en omdat die zo strak zijn gaat dat soms scheuren.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2009 11:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:45 schreef WhiteRider het volgende:
50 euro voor een broek die minder mooi is en 1 jaar meegaat, of 150 euro voor een broek die mooier is en 3 jaar meegaat.

Keus gauw gemaakt.


Inderdaad, gewoon een legerbroek voor 2 tientjes die 1 of 2 jaar mee gaat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 12:04 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:38 schreef WhiteRider het volgende:



Wat lul je dan?


Omdat bij mij een broek van 40 euro na 3 jaar er ook nog best uitziet.


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 12:12 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 12:04 schreef necrowizard het volgende:
Omdat bij mij een broek van 40 euro na 3 jaar er ook nog best uitziet.

Nou dan heb je mazzel want cheap-ass stuff is helemaal in tegenwoordig. Mss ben je wel een hipster zonder dat je het in de gaten hebt.




Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2009 12:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

als ik er netjes uit moet zien ga ik naar de inbrengwinkel.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 12:18 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

die houthakker met die skinny jeans is wel heeeel hip


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-09-2009 12:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeeeeh teveel mooie lange lederen zwarte laarzen in de mode momenteel..


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 12:34 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Check deze dan, hipster to the max.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2009 12:35 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:45 schreef WhiteRider het volgende:
50 euro voor een broek die minder mooi is en 1 jaar meegaat, of 150 euro voor een broek die mooier is en 3 jaar meegaat.

Keus gauw gemaakt.


Gast, wat doe jij allemaal met je broeken?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 12:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Was bij wijze van spreken hè, dat begrijp je.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 12:39 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 12:14 schreef Black Jew het volgende:
als ik er netjes uit moet zien ga ik naar de inbrengwinkel.



hipster to-the-max jij.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2009 12:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 12:38 schreef WhiteRider het volgende:
Was bij wijze van spreken hè, dat begrijp je.


Veeleisend .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 25-09-2009 12:50 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Levi's broeken van 130E voor vijf tientjes in de uitverkoop scoren



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2009 13:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2009 11:21 schreef R. het volgende:
Ik ben enorm blij met de hedendaagse mode... gezien betere broekenmerken nu overal bootcuts hebben liggen
Bootcut heerscht.

En qua vrouwenbroeken is de broek tot aan de tét schijnbaar mode, walgelijk....


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2009 13:26 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 25 september 2009 12:39 schreef Jelle het volgende:
hipster to-the-max jij.





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2009 13:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Merkbroeken en kwaliteit is vaak gelul. Zo kocht ik een Hilfiger-spijkerbroek die binnen een maand versleten was, terwijl eentje van 25 euro nu al jaren meegaat en ook nog eens beter past.
Vrouwen die een broek aanhebben is sowieso niet in orde. Wat ik helemaal walgelijk vind is dat hier in Uden driekwart van de vrouwen in zo'n uitgelubberde trainingsboks loopt. Alhoewel, die heb je dan wel weer sneller van de kont af natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen