|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
+ veel. edit. Ik snap dat soort shirts sowieso niet. Waarom? Gewoon een mooi logo is zat. Al dat drukke gedoe, ik ben er geen fan van. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-10-2016 18:34] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nou mag ik graag foeilelijke shirts dragen maar dit gaat zelfs mij te ver. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik heb 1 gróen shirt, gekregen. Kan net op een zwarte joggingbroek. Al zullen de meningen verdeeld zijn. Over het de hele outfit. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-10-2016 19:17] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat shirt heerst. |
|
Nou ja, ik hou niet zo van de kleur groen, maar het hoort bij deze game. Dus tsja. Lekker groot plaatje, zeg. 1666 × 1084, nice! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tof shirt. Zonder Activision-logo en de Pitfall-titel zou het helemaal gaaf zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Daar ben ik het niet mee eens, als zijnde retro computer nerd, hehe. Maar ik snap het wel. Vooral dat PITFALL! is veels te groot. Maar ja, het hoort zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heb jij ook van die gaten in je broeken ouwe ? brrrr TUFKAM |
|
minstens 3 gok ik. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-10-2016 19:15] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
HAHAHAHA, scherp TUFKAM |
|
Gaten in een joggingbroek, niet te doen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lucht gaatjes TUFKAM |
|
Open kruis. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hahahahahaha TUFKAM |
|
Nou moet ik aan alles naar de klote denken. Wij doen niet mee aan de MODUUUH MODUUUH MODUUUH. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
TUFKAM |
|
Editie NL vandaag. Tsja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jij kijkt Editie NL? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
RTL nieuws, editie nl en rlt boulevard staat hier op tijdens het koken/eten, ja. Hart van Nederland trek ik niet op sbs6 omstreeks dat tijdstip. Je moet toch een beetje bij blijven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik kijk sowieso graag slechte tv. Ik lees ook de libelle en de mijn geheim en de viva en de donald duck etcetera. Zo, hebben we dat maar vast gehad, hehe. Maar we dwalen af. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Morgen lees ik ook weer de Libelle, bij de kapper. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Smullen van de columns van Ebru. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben fan van de columns van hans verstraaten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Snap ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |