|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Mode is voornamelijk een sexueel signaal Het geeft informatie van bereidheid(vrouwen dragen zich bloter in hun vruchtbare periode) en kwaliteit, status en persoonlijkheid. Bij de meeste dieren zie je dit soort extravagante dingen bij mannetjes (pauwenstaart bv ). Maar omdat de monogame mensenmannetjes toch lange tijd aan zo'n vrouwtje gebonden zitten is het belangrijk de juiste keuze te maken. Natuurlijk zit er nog een stuk sociaal signaal in wat niet alleen sexueel is maar ook gewoon als signaal naar soortgenoten (status en persoonlijkheid voornamelijk) . ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat zeggen mijn alles verhullende wollen truien dan over mij? |
|
dat je niet in je vruchtbare periode bent. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En al die homoseksuele modeontwerpers is projectie oid? |
|
quote: O. Mij bekruipt de gedachte dat dit alles met een manier van lezen ipv projecteren te maken heeft. |
|
Niks mis met verhullende kleding. Dat zouden meer mensen moeten doen. |
|
quote: hehe ik zat maar wat te dollen. Je kan niet zo makkelijk stellen wat een bepaald kledingstuk voor effect heeft. De processen zijn voornamelijk onbewust, behoorlijk complex, en ook cultureel en individueel bepaald. Signalen betekenen niet voor iedereen hetzelfde. De grote trends komen heel erg overheen met seksuele selectie in andere dieren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is wel een grappig punt, ik denk dat er wel waarheid in zit dat homo's zich meer met mode bezig houden, zoals vrouwen zich ook meer met mode bezig houden. Beide zijn bedoeld om mannen aan te trekken. Er is al vaker beweerd dat homo's een vreemd bijproduct zijn van genen die ervoor zorgen dat vrouwen veel aantrekkelijker zijn. Mocht zo'n gen vrouwen meer kinderen geven dan het "verloren" aantal kinderen bij homo's dan zou het toch in de populatie blijven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Snap ik hoor Ik loop wel eens rond op de mode-afdeling bij ons op de academie, maar lijk er nooit veel wijzer van te worden. Zelf lijk ik maar niet voorbij het mooie of het functionele van een kledingstuk te komen (en heb ik dus geen flauw benul van verdere dimensies die er aan verbonden zijn). |
|
http://www.thebolditalic.com/articles/3634-the-dos-the-donts-and-the-oh-god-please-donts-of-mens-fashion Een beetje discutabel, vooral het gedeelte over shorts. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Werkt dit? Iig: http://www.blabbermouth.net/news/slayer-motorhead-and-anthrax-really-ugly-holiday-sweaters-coming-from-locoape/ Oef. Maar het is blijkbaar expres. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vast ironisch bedoeld ja, deze heb je ook nog: |
|
veeet!! deze ook signature |
|
Toch maar niet... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
WTF. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Misschien wat voor die gast van Taake? Caron, check die url! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb iemand gekend die Hoest in deze pose op de wc had hangen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Finland? Het probleem met Finland is dat metal daar uberhaupt mainstream is, cfr. Lordi op het songfestival of Impaled Nazarene of Archgoat die simpelweg in de hitparades staan. Wat rest er dan van al dan niet kult? Ik kan het niet zeggen. En nu gaan we vegen |
|
Ik zou er posters van maken als ik jou was. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
On-topic ben ik nogmaals voor een kort kovpe gegaan. Redelijk kort vanachter en aan oren en vanboven langer, draag het redelijk warrig, wél in laagjes, in model gebracht met één fiber paté. Geknipt bij twee heaumau's die een herensalon uitbaten in Gent. Op kwartier buiten, geen gezeur en doorsnee-prijs. Dat een heaumeau aan mijn haar komt, heb ik geen problemen mee. Ik kan dat verdragen, zonder erotische toespelingen of allusies te moeten verteren. Ik kan dat. Nu nog achter gepaste schoenen gaan, die passen bij mijn nieuwe koupe en vest. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb die indruk ook dat mensen er in Holland meer mee bezig zijn. Loop eens één dag in Rotterdam vs. Broeksele en je merkt dra het verschil. Nu wil ik niet gezegd hebben dat het in Golland allemaal zo goed oogt, vooral opzichtiger. En nu gaan we vegen |
|
Broeksele Kun je evengoed in Reetveerdegem naar de Jani's van deze wereld op zoek gaan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Broeksele is wel de hoofdstad van België hein, en zo ook officieus het hart van die Europa. Maja, de naam Br*ssel spreek ik nie gaarne uit En nu gaan we vegen |
|
Jani moet gif innemen. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |