IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Mode Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:42 schreef WhiteRider het volgende:
Het zal de rest niet ontgaan dat ik bezig ben met het stelselmatig onbeantwoord laten van alle enigszins onserieuze reacties.



Ja, moet ik eigenlijk wel eens doen. Een pak mag wat mij betreft wel enige raaklijnen met fashion vertonen, maar het moet niet gay zijn. Strak, zakelijk, maar wel gelikt, zeg maar. Geen überzwart Armani-pak, maar ook geen spuuglelijk glimmend Versace-outfit.

Wat heeft je pa zoal?


In die prijsklasse moet je niet denken hehe, maar zal binnenkort eens even informeren, meer de middenklasse merken als Oxford en V Gils dat soort spul.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:44 schreef Burzum het volgende:
In die prijsklasse moet je niet denken hehe, maar zal binnenkort eens even informeren, meer de middenklasse merken als Oxford en V Gils dat soort spul.

Op zich is dat wel grappig, maar dat zijn wel vaak pakken zoals die al 50 jaar gedragen worden, toch?

Italiaanse shit bijvoorbeeld, dat trekt me altijd wel. In ieder geval strak, niet van die slobberende rotzooi.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:46 schreef WhiteRider het volgende:
Op zich is dat wel grappig, maar dat zijn wel vaak pakken zoals die al 50 jaar gedragen worden, toch?

Italiaanse shit bijvoorbeeld, dat trekt me altijd wel. In ieder geval strak, niet van die slobberende rotzooi.


Een deel wel maar er zit ook wel "strak" spul tussen hoor, ik vind het erg mooie pakken in ieder geval.

Laat wel een keer het e.a zien ofzo


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:49 schreef Burzum het volgende:
Een deel wel maar er zit ook wel "strak" spul tussen hoor, ik vind het erg mooie pakken in ieder geval.

Laat wel een keer het e.a zien ofzo

Had ie geen site?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2008 22:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2008 22:46 schreef WhiteRider het volgende:
...
Italiaanse shit bijvoorbeeld, dat trekt me altijd wel. In ieder geval strak, niet van die slobberende rotzooi.


Mss moet je maar es een pak op maat laten maken, gozert.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:51 schreef Mutilator het volgende:
Mss moet je maar es een pak op maat laten maken, gozert.

Dat is niet altijd nodig.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:50 schreef WhiteRider het volgende:
Had ie geen site?


Ja, erg lelijk al zeg ik het zelf

Maar daar zie je vrij weinig van de collectie zelf:
http://www.rene-mannenmode.nl/

Ook al weer niet up to date trouwens, misschien zelf maar eens een site regelen

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-01-2008 22:53]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:52 schreef Burzum het volgende:
Ja, erg lelijk al zeg ik het zelf

Maar daar zie je vrij weinig van de collectie zelf:
http://www.rene-mannenmode.nl/

Vraag 'm gelijk of ie nog een website nodig heeft, dat kan ik namelijk ook wel voor 'm regelen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 januari 2008 22:52 schreef WhiteRider het volgende:
Vraag 'm gelijk of ie nog een website nodig heeft, dat kan ik namelijk ook wel voor 'm regelen.


Veel slechter dan dit kan het ook niet echt, dus misschien wel een optie.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:54 schreef Burzum het volgende:
Veel slechter dan dit kan het ook niet echt, dus misschien wel een optie.

Dan zouden we wellicht een deal kunnen sluiten, maar dat regelen we dan wel verder via MSN, niet via het forum, hehe.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-01-2008 22:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Prima kerel


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-01-2008 22:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:39 schreef Cadaveria het volgende:
in jogging broek vorm


hihi

ik moet ineens denken aan oranje spandex



Hatsjikidee!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-01-2008 22:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:57 schreef Unholy Mary het volgende:
hihi

ik moet ineens denken aan oranje spandex


waarom?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Welke mode richting wil je?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 23:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:00 schreef Nix het volgende:
Welke mode richting wil je?

Ik? En wat bedoel je precies?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-01-2008 23:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

@ Cadaveria:

Vanwege die joggingbroek.
'k Zag ooit een vrouw op hele hoge hakken, een oranje spandex broek, grijs joggingjasje en heel veel en heel hoog blond golfjes haar...huuuu

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-01-2008 23:01]


Hatsjikidee!


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:01 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

@WR, Nou ja, mode heb je natuurlijk in vele stijlen.

Zelfs de uberhippe rock-a-billy-trend van vorig jaar was mode.

Ik doel op een paar steekwoorden, trendy/hip, zakelijk, classy, casual etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-01-2008 23:02]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Damn, wat vaag. Ik bedoel dus te zeggen dat er niet zoiets is als dé mode. Welke stijl 'zoek' je?


Duidelijker?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 23:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

De legging zou toch ook weer in de mode komen? Zag ik tenminste een tijdje terug verteld worden op tv.

Vreemd dat de meeste mode komt en gaat, maar dat die pakken nauwelijks veranderen en altijd wel in de mode blijven te lijken.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-01-2008 23:04 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:31 schreef Unholy Mary het volgende:
Toch geen bordeauxrood of donkergroen, hè?


quote:
Op 29 januari 2008 22:43 schreef WhiteRider het volgende:
Laat me kleur definiëren als niet-opvallende kleuren als (donker)blauw, bruin e.d.


Hij gaat in ieder geval niet voor de autoverkoperslook


Hatsjikidee!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 23:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:01 schreef Nix het volgende:
Nou ja, mode heb je natuurlijk in vele stijlen.

Zelfs de uberhippe rock-a-billy-trend van vorig jaar was mode.

Ik doel op een paar steekwoorden, trendy/hip, zakelijk, classy, casual etc.

Ah, zo bedoel je.

Heb het geloof ik ergens hier al een beetje omschreven, maar ik ben niet echt een fan van die hele excentrieke zooi. M'n voorkeur gaat vooral uit naar zakelijke herenmode, maar ik wil absoluut niet in een pak lopen zoals alle leden van de VVD er pak 'm beet 2000 hebben. Het mag wat mij betreft wel grenzen aan fashion, dus ben ik een beetje collecties aan het bekijken van de grotere ontwerpers.

Niet dat ik daar een pak van ga kopen, want daar kun je een jaar van eten, maar dan weet ik in ieder geval een beetje welke kant ik op wil.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:04 schreef Wansmaak het volgende:
De legging zou toch ook weer in de mode komen? Zag ik tenminste een tijdje terug verteld worden op tv.

Vreemd dat de meeste mode komt en gaat, maar dat die pakken nauwelijks veranderen en altijd wel in de mode blijven te lijken.



Die is al in de mode, of zelfs al geweest @ legging.


Pakken, ja ze veranderen wel hoor. Maar erg subtiel. En de pakken voor de vrouwen worden ook vrouwelijker en er is steeds meer keuze in.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oké, strikt gezien kan een pak natuurlijk niet vrouwelijk of mannelijk zijn. Er is niets vrouwelijks of mannelijks aan een stuk stof. :scheelkijksmiley:



@WR, oké, volgens mij weet ik wel wat je nu bedoelt. Staat vaak erg 'sjiek' met toch wel een speelse knipoog. Hier komt ook regelmatig een goed gekleedde zakenman. Wel jammer dat hij z'n kapsel vol stopt met gel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 23:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:09 schreef Nix het volgende:
Oké, strikt gezien kan een pak natuurlijk niet vrouwelijk of mannelijk zijn. Er is niets vrouwelijks of mannelijks aan een stuk stof. :scheelkijksmiley:



@WR, oké, volgens mij weet ik wel wat je nu bedoelt. Staat vaak erg 'sjiek' met toch wel een speelse knipoog. Hier komt ook regelmatig een goed gekleedde zakenman. Wel jammer dat hij z'n kapsel vol stopt met gel.

Hehe, die speelse knipoog is inderdaad wel de bedoeling. Ik heb een internetbedrijf, geen boekhoudingskantoor. Dat wil ik ook een beetje uitstralen zeg maar. Zit je een beetje in de ontwerpers verder?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-01-2008 23:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:13 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, die speelse knipoog is inderdaad wel de bedoeling. Ik heb een internetbedrijf, geen boekhoudingskantoor. Dat wil ik ook een beetje uitstralen zeg maar. Zit je een beetje in de ontwerpers verder?

C&A.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen