![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik krijg mijn broeken gratis, winkelwaarde zo'n 80 euro geloof ik. Handig als je pa een kledingzaak heeft ![]() ![]() |
|
Vandaag weer bij de Bijenkorf geweest, gewoon omdat het kan, het van goede kwaliteit is en het goed zit. Against God and Government ![]() |
|
Laatst nog een Gucci broek aangeschaft. ![]() ![]() |
|
Ik slaag altijd bij piet kerkhof. Maar ik doe dan ook niet aan mode. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Spijkerbroeken zijn sowieso gay, waar hebben we het over? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Uit meerdere tests is juist gebleken dat goedkope Wibra broeken langer meegaan dan de duurdere merken, dus dat argument ligt iig al van de tafel. Ik heb zelf iig veel goedkope broeken (rond de 60) en moet zeggen dat ik mijn weinige duurdere broeken toch echt iets beter zitten en er simpelweg mooier uitzien. ![]() |
|
quote: Katoenplukker. ![]() |
|
quote:Nee echt, beter past? Dat is gek, ik heb weleens een broek bij Wibra gekocht XXL, nou die paste dus ook helemaal niet. Doe ik nooit weer. (..?) Het gaat mij om hoe dat ding eruit ziet en dat heeft weinig met kwaliteit te maken. Al gaan de meeste er hier, zie ik, van uit dat kwaliteit alleen te maken heeft met hoelang dat stuk stof meegaat. Mij gaat het meer om hoe die stof aanvoelt, en niet minder; hoe hij eruit ziet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Het beste model dat mij past is het standaard model van de America Today. Dus wacht ik de opruiming af en koop dan gewoon een zooi tegelijk. Bij de C&A past het ook altijd. Volgens mij is mijn "broekenfiguur" het standaard figuur van veel winkels, dus da's wel handig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik zou niet eens in de Wibra gezien willen worden, laat staan er een kledingsstuk er van dragen. Against God and Government ![]() |
|
A model presents a creation by British designer John Galliano as part of the presention of Men's Autumn-Winter 2008-2009 Ready-to-Wear (French PAP) collection, 18 January 2008 in Paris. ![]() ![]() |
|
Hoezo Mode? ![]() Dat is raar hier. ![]() Je gaat die shit niet dragen zeg ik je. ![]() Normaliter loopt een metal fan in Hoge Basketball schoenen en een strakke spijkerbroek. En geen geld naar de kapper natuurlijk. ![]() Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief ![]() |
|
Ja, in 1984, ja. That was then, this is now. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik wil nieuwe nike air max alleen zo zonde als je dan in een stukje glas trapt in teh disco want een of andere motherfucker liet zn bier vallen dus kan ik fluiten naar mn air en die gasten van de zaak willen jou geen nieuwe geven dus ga je maar weer voor de scapino maar dan zijn je schoennen na een paar maanden ook weer kaduuk want ze hebben daar geen kwalitiet ach flikker toch op man met je mode ik loop wel op slippers ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Mwah, ik betaal meestal zo'n 50 euro voor een broek, soms zelfs minder en ze gaan echt wel langer mee dan 1,2 of 3 jaar. ![]() ![]() |
|
+1. Alleen een broek in m'n maat vinden is een ramp. Je moeder. ![]() |
|
quote: Sorry, dan voortaan maar naakt over straat. ![]() |
|
quote: Wat stop jij allemaal in die maat van je joh? ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: geen hand vol maar een land vol!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Het ergste is nog dat ik ga zoeken! Je moeder. ![]() |
|
quote: Ah dank je, ik was bijna vergeten wat het uniform was in 1982. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Moet ik voor de zekerheid wat foto's van mij uit die tijd plaatsen? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |