|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Die ene die door een vrachtwagen aangereden was en ernstig hersenletsel had opgelopen? Ik denk het wel ja. Boeiender |
|
Ik heb notie van Herman. Wij bezoeken diezelfde cafés in Gent. Voorts ben ik wel niet impotent en heb ik geen haar waar je frieten in kan bakken. Wij verdragen mekaar. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wat is er mis met de naam Brussel? Interessante stad hoor (enigste stad van België, hein). Evengoed qua mode, ook al wil A'pen daar vooral de kar blijven trekken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Qua humor zie ik wel overeenkomsten. Alleen vraag ik me af of je soms wel in de gaten hebt dat je grappen aan het maken bent. Heel herkenbaar hoor, overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Na dik 10 jaar mijn ouder winterjas ingeruild voor een nieuwe. Dat terwijl de oude slechts lichte mankementen vertoond. Maargoed we willen er trendy bij lopen. Die oude jas is de meest geniale jas die ik ooit gekocht heb. Van de G-Star Raw lijn. Dikke, hoge kraag bij de nek, bij de handen in soort van inside voering. Hij tocht nergens, bij min 10 heb ik het gevoel dat ik in +5 loop. |
|
quote:Mijn vrouw heeft een nieuwe winterjas voor me gekocht. Ik vind het nog steeds niks. Maar mijn twaalfjarige jas viel wel uit elkaar, dus ik snap het ergens wel. Het is wel lekker warm. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Broeksele svp. Net lijk Eigenbrakel en Doornik. En nu gaan we vegen |
|
quote: Weet je. Misschien zijn wij wel met meer dan je denkt. In Gholland misschien niet. Maar Vlaenderen is doordrenkt door die zwarte pen. En nu gaan we vegen |
|
Rustig, jongen. Je doet geen goed aan de reputatie van Belgen op het forum hier. Hou me erbuiten |
|
quote: Ben, er zijn hier ook nog niet-foute Belgen, zoals jij [/slijmen] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik dank je eeuwig. Mensen als jij bewijzen dat er ook niet-foute Nederlanders bestaan. Ze zijn wel schaars. |
|
Who cares about reputatie op één forum, het is al banter. Belg? Niets is minder waar, ik ben van die Vlaanders. Niks identificatie met Wallonen of Limburgers/Antwerpenaren. OT, vandaag ben ik in San Diego stijl, helemaal zwart, met strakke pants. Zonder maar iets van die muziek te moeten hebben, ik kan buiten hokjes kleuren. En nu gaan we vegen |
|
Belg. Boeiender |
|
quote: Gelijk heb je. Zodra je het op meerdere fora gaat hebben gaat er iets niet goed. Hein. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-02-2015 14:17] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Internet<> Real life. En nu gaan we vegen |
|
In België misschien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Moet je me op Twitter eens bezig zien. Da's pas geinig. En nu gaan we vegen |
|
Bron? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Spa. En nu gaan we vegen |
|
Misschien dat 'die (West)Vlaanders' zich beter afscheuren van België. Compleet onverstaanbaar, en blijven sukkelen met de 'g' en de 'h'. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen en één stukje Vlaams-Brabant. Antwerpen zijn we kwijt aan die Hollanders en Limburg is één land op zichzelf. Broeksele? Knokeltje maar geen knokeltje. En nu gaan we vegen |
|
Joggingbroeken zijn in, tegenwoordig, las ik ergens. /hip Dat jullie het weten. België weet ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In België is het enkel in op dance-feesten en beatdown-concerten. En bij mij thuis. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |