|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Je loopt (hoop ik) uit je duim te zuigen. Waarom dan? Wil je muilperen? |
|
hehehe. Boefje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou sorry hoor, maar als één band op zijn retour is, dan is het Slayer wel, ik had tien keer liever een Kreator of een Testament gezien. Maar Waldrock afgelast? Dit ga je toch niet menen, Rose Tattoo en Biohazard missen Edit: Varanus negerpik dat je bent [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 05-04-2008 20:50] Against God and Government |
|
|
|
quote: Ik had ook wel kunnen leven met queensryche als headliner zodat ze OM part I & II kunnen spelen. Dat zal er nu wel niet in zitten. Bovendien trek je met Kreator of Testament dat veld niet vol en met Slayer is die kans wat groter. Weer het verhaal van de problemen met geschikte headliners. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: is dit een manier om goedkoop aan kaarten te komen? Of is het echt nieuws? |
|
quote: Ja dat is ook wel zo, ik vind het alleen jammer, want er zijn bands die naar mijn menig zo veel meer te bieden hebben dan Slayer. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 05-04-2008 21:08] Against God and Government |
|
ja Metallica zeker. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sssssst... spelfout weggehaald... |
|
quote: Daar ben ik het voor de volle 100% mee eens. Slayer is een typisch geval: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb nog van de eerst twee jaar kaartjes, die mag je wel voor dat bedrag hebben.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die heb ik al... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ha ha het is geen 1 april meer hoor! see you at occultfest! |
|
Je mag mijn kaartje wel hebben Varanus. |
|
quote: Huh ga je niet dan? Of heb je weer een kaartje gewonnen? see you at occultfest! |
|
Nog niets op hun site, dus de vlag blijft nog even netjes binnen. De Neerlandsche welteverstaan, niet die rare met de rode cashewnoten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die van 2000 tot 2007 heb ik niet meer nodig. Ik ga zekerss wel, altijd he. |
|
quote: Onder andere ja, ik weet dat het "not done" is om over Metallica te praten, maar Slayer kan me echt werkelijk aan de kont roesten tegenwoordig Against God and Government |
|
quote: Ligt het niet ook een heel klein beetje aan de hoge entreeprijs en aan het feit dat er geen dagkaarten verkrijgbaar waren? |
|
Het ontbreken van dagkaarten kon idd wel eens een grote reden zijn. Niet iedereen heeft zin om een weekend in een tentje te slapen en zich te behelpen met matige sanitaire voorzieningen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou die hadden van mij ook wel op waldrock mogen staan! (beter dan pinkpop) see you at occultfest! |
|
Staat Metallica op Pinkpop? :') |
|
quote: Leuk dat je even onder je steen vandaan komt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: wakker worden! see you at occultfest! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |