|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zie mijn post. Dat gebeurt regelmatig ja. Boeiender |
|
En Mr N heeft mijn vraag al beantwoord voor ik hem stelde? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe, jeweettoch! Great minds, blablabla. Boeiender |
|
quote: Wel tof dat jij en Herrie nu bezig zij met Herrie fest terwijl de een na de anderre festifal de pijp aan Maarten geeft. Ben benieuwd of dat nog een beetje gaat lopen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Mee eens, het blijft altijd een afweging.. Als je als band zulke zaken beweert, moet je juist het lef hebben om het risico te delen. Durf je dat niet, maak je jezelf meteen ongeloofwaardig met je verkoopverhaal. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Geen idee of het gaat lopen, gezellig wordt het wel! Maar het is niet zo moeilijk om een klein festivalletje te organiseren hoor. Boeiender |
|
quote: we hebben iig goed overleg gehad met mft, de bands die komen optreden, vrijwilligers, sponsoren etc. Er hebben zichzelfs diverse bands spontaan aangemeld (1tje staat nu op reservelijst). mijn ervaring is dat als je goed uitlegd hoe het festival is opgezet, wat de gage kan zijn, dat er goed geluid is (Henk V en Roland V rule!) etc etc, dat veel bands (en mensen eromheen) enthousiast worden. we hoeven er niets op te verdienen, en het festival is zelfs financieel gedekt ook al komt er niemand. we hebben diverse bands gevraagd (helaas konden niet alle bands) die ook voor ons de afgelopen tijd het één en ander betekend hebben. het is gewoon ook leuk om te doen. lang verhaal kort te maken: D.I.Y.! |
|
Kleine festivalletjes zijn vaak net zo gezellig als die grotere, en een goede promotie + goede naam van organisatie/bands die optreden zorgen wel dat het gaat lopen. Wel moet er gezorgd worden voor goede bereikbaarheid, en dat is bij veel kleinere dingetjes toch nog een probleem. |
|
quote: Goed punt, die bereikbaarheid. Daarom begint bijvoorbeeld Herrie Fest redelijk vroeg, zodat de laatste band ruim voordat de laatste trein vertrekt klaar is met spelen. Boeiender |
|
Mhm, eigenlijk zou er op het eind een busje geregeld moeten zijn. Die mensen naar de laatste trein kan brengen, want het is best een flink stuk lopen!(evt. voor inschrijven, zodat je weet hoeveel plekken je nodig hebt) En de vrijwilligers moeten toch nuchter blijven... Maar ik ben toegetreden tot bestuur van MFT, dus het gaat hoe dan ook overlegd worden! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-03-2010 10:50] |
|
quote: Hehe, we zijn al bezig met zoiets. Maar leuk dat je dus ook samen met ons het festival organiseerd. Boeiender |
|
Ben benieuwd hoe dat gaat daar allemaal, binnenkort eerste vergadering, maar ik heb er wel zin in . |
|
quote: STERKTE sorry moest ff Ik ben blij dat je bij ons in het bestuur komt. [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 16-03-2010 11:23] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |