IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De toekomst van grote evenementen Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2010 20:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

rare vraag misschien, maar wordt er eigenlijk ook wel eens gebruik gemaakt van een middenweg?

Zeg maar onkostenvergoeding en daar bovenop eventueel een bedrag wat voortkomt uit een deurdeal?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2010 20:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 March 2010 20:15 schreef XXL het volgende:
rare vraag misschien, maar wordt er eigenlijk ook wel eens gebruik gemaakt van een middenweg?

Zeg maar onkostenvergoeding en daar bovenop eventueel een bedrag wat voortkomt uit een deurdeal?
Zie mijn post. Dat gebeurt regelmatig ja.

Boeiender

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2010 20:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En Mr N heeft mijn vraag al beantwoord voor ik hem stelde?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2010 20:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 March 2010 20:16 schreef XXL het volgende:
En Mr N heeft mijn vraag al beantwoord voor ik hem stelde?

Hehe, jeweettoch! Great minds, blablabla.

Boeiender

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-03-2010 20:57 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 15 March 2010 20:17 schreef MR. N het volgende:
Hehe, jeweettoch! Great minds, blablabla.

Wel tof dat jij en Herrie nu bezig zij met Herrie fest terwijl de een na de anderre festifal de pijp aan Maarten geeft.
Ben benieuwd of dat nog een beetje gaat lopen.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Daops
Usericon van Daops
Posted 16-03-2010 10:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 15 March 2010 20:05 schreef Deathwish het volgende:
Klopt, dat risico heb je altijd.
Juist dat risico in schatten is denk ik één van de taken van een programmeur, maar het is moeilijk inschatten als beginnende bands/onbekende bands bij je aankloppen, omdat je simpelweg niet weet wat die op de been kunnen brengen. Zoals eerder gezegd roepen bands altijd wel van 'hier kun je makkelijk 300 man mee trekken', maar als je het risico dan bij diegene legt hoor je niets meer.
Mee eens, het blijft altijd een afweging.. Als je als band zulke zaken beweert, moet je juist het lef hebben om het risico te delen. Durf je dat niet, maak je jezelf meteen ongeloofwaardig met je verkoopverhaal.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 16-03-2010 10:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 March 2010 20:57 schreef nark het volgende:
Wel tof dat jij en Herrie nu bezig zij met Herrie fest terwijl de een na de anderre festifal de pijp aan Maarten geeft.

Geen idee of het gaat lopen, gezellig wordt het wel!

Maar het is niet zo moeilijk om een klein festivalletje te organiseren hoor.

Boeiender

herrie
Usericon van herrie
Posted 16-03-2010 10:44 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 15 March 2010 20:57 schreef nark het volgende:

we hebben iig goed overleg gehad met mft, de bands die komen optreden, vrijwilligers, sponsoren etc.

Er hebben zichzelfs diverse bands spontaan aangemeld (1tje staat nu op reservelijst). mijn ervaring is dat als je goed uitlegd hoe het festival is opgezet, wat de gage kan zijn, dat er goed geluid is (Henk V en Roland V rule!) etc etc, dat veel bands (en mensen eromheen) enthousiast worden. we hoeven er niets op te verdienen, en het festival is zelfs financieel gedekt ook al komt er niemand. we hebben diverse bands gevraagd (helaas konden niet alle bands) die ook voor ons de afgelopen tijd het één en ander betekend hebben. het is gewoon ook leuk om te doen.

lang verhaal kort te maken: D.I.Y.!

Silence
Usericon van Silence
Posted 16-03-2010 10:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Kleine festivalletjes zijn vaak net zo gezellig als die grotere, en een goede promotie + goede naam van organisatie/bands die optreden zorgen wel dat het gaat lopen. Wel moet er gezorgd worden voor goede bereikbaarheid, en dat is bij veel kleinere dingetjes toch nog een probleem.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 16-03-2010 10:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 March 2010 10:47 schreef Silence het volgende:
Kleine festivalletjes zijn vaak net zo gezellig als die grotere, en een goede promotie + goede naam van organisatie/bands die optreden zorgen wel dat het gaat lopen. Wel moet er gezorgd worden voor goede bereikbaarheid, en dat is bij veel kleinere dingetjes toch nog een probleem.

Goed punt, die bereikbaarheid. Daarom begint bijvoorbeeld Herrie Fest redelijk vroeg, zodat de laatste band ruim voordat de laatste trein vertrekt klaar is met spelen.

Boeiender

Silence
Usericon van Silence
Posted 16-03-2010 10:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mhm, eigenlijk zou er op het eind een busje geregeld moeten zijn. Die mensen naar de laatste trein kan brengen, want het is best een flink stuk lopen!(evt. voor inschrijven, zodat je weet hoeveel plekken je nodig hebt) En de vrijwilligers moeten toch nuchter blijven... Maar ik ben toegetreden tot bestuur van MFT, dus het gaat hoe dan ook overlegd worden!

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-03-2010 10:50]

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 16-03-2010 10:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 March 2010 10:50 schreef Silence het volgende:
Mhm, eigenlijk zou er op het eind een busje geregeld moeten zijn. Die mensen naar de laatste trein kan brengen, want het is best een flink stuk lopen!(evt. voor inschrijven, zodat je weet hoeveel plekken je nodig hebt) En de vrijwilligers moeten toch nuchter blijven... Maar ik ben toegetreden tot bestuur van MFT, dus het gaat hoe dan ook overlegd worden!

Hehe, we zijn al bezig met zoiets.

Maar leuk dat je dus ook samen met ons het festival organiseerd.

Boeiender

Silence
Usericon van Silence
Posted 16-03-2010 10:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ben benieuwd hoe dat gaat daar allemaal, binnenkort eerste vergadering, maar ik heb er wel zin in .

solitude within
Usericon van solitude within
Posted 16-03-2010 11:04 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 16 March 2010 10:57 schreef Silence het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gaat daar allemaal, binnenkort eerste vergadering, maar ik heb er wel zin in .

STERKTE

sorry moest ff

Ik ben blij dat je bij ons in het bestuur komt.

[Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 16-03-2010 11:23]

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com