|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Tis eigenlijk heel sneu, als je erover nadenkt. Wat ik in het verleden ook wel gedaan heb, maar ik had er al jaren niet meer aan gedacht. Tot ik deze topic zag. Ik voel me goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je niet gelooft, what's it to you. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Mjah, mensen die Sola Gratia wel roepen maar niet in praktijk brengen... |
|
quote:MWah,nou was puber ook meer gekscherend, maar ik neem aan dat als je iets niet gelooft dat je dan wel weet wat je niet geloofd, je enigzins erin verdiept hebt om het vervolgens af te wijzen. |
|
Klinkt als een lekker ijsje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wil het ook wel roepen hoor. Sommige mensen geven er nu eenmaal geen reet om. Wat een ellende toch, dat geloof, als zelfs een vrolijke, kwinkslagen rondstrooiende jongeman als jij erdoor in een dominee verandert. Je lijkt wel een blekkie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: :') |
|
quote: Ja hallo, het is geen voetbalclub. Ik heb me ook uit laten schrijven, dat was een emotionele situatie, waarbij ik een gesprek had met een vrouw van de kerk en papieren moest invullen. |
|
Gewoon laten uitschrijven. Als je <18 bent moet dat volgens mij door je ouders gedaan worden. Moeilijk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat lukt natuurlijk nooit. |
|
Ik was nooit ingeschreven. M'n broer wel, mij waren ze vergeten geloof ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mischien wil degene die dit topic heeft gestart wel met je ruilen? |
|
No way! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: in belgie is dat zo signature |
|
quote: Daar lebelen ze ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Misschien ben je van de melkman? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: signature |
|
quote: NEE Echt? Maar nee, daarvoor lijk ik teveel op m'n pa. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Jij bent dan ook een vrouw... Dat ik je daar nog aan moet helpen herinneren |
|
Ontdopen bestaat niet dat is nou eenmaal een ritueel wat je niet kan terugdraaien. Je kan wel je gegevens laten verwijderen uit het doopregiste, dat is alleen maar een formaliteit... echter neemt het niet weg dat je gedoopt bent ooit. |
|
Hagal.be had daar zo'n mooi spreadsheetje voor. |
|
quote: Nou en, er zijn vast wel dingen die erger zijn in het leven neem ik aan? Wanneer men zichzelf daar serieus druk om gaat maken... Ik ben trouwens niet gedoopt, mijn ouders tevens ook niet... mijn moeder is een jakhals. |
|
pa = katholiek ma = NL hervormd ik = satanist!~1 lal neh, niemand gelooft bij ons, goeie shit Je moeder. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |