|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is gemeen, WR. Maar oké, ik begin zo maar eens met koken. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 17-04-2008 16:15] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Waarom? En waarom dat vermoeden? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nou, mensen denken het, en ik denk het niet. Ik denk namelijk dat jij die drugsgebruikende kale knakker van halverwege 30 van Metalfan bent. |
|
quote:Maar wel of bepaalde dingen kloppen, zoals data. Maar lees het zelg nog maarés na. Volgens mij is je geheugen niet al te best. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wie wilt er net zo'n boeiende discussie beginnen met mij? |
|
Dit is echt precies de reden waarom ik geen zin heb in discussies met mijn buren/dorpsgenoten; je schiet er toch niets mee op. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wil |
|
quote: Kan beide... |
|
je hebt al een vriend Je moeder. |
|
quote:Heb ik gedaan. Ik ben t niet met je eens. Ik geef volgens mij altijd netjes toe als ik iets niet weet, als de Bijbel ergens inconsistent is of als ik of 'mijn religie' anderzins 'ongelijk' heeft. Maar goed het is ook nooit goed met jullie ik bedoel jij. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik? Ja, dat klopt. Wat dan? |
|
quote: Mooi! Nogmaals; quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja, en: quote: Je moeder. |
|
quote: Ja. Dat zag ik en vervolgens negeerde ik het Dus vraag ik mij alsnog af waarom er opeens uit het niets wordt gezegt: Je hebt al een vriend. |
|
Bovendien voel je daar helemaal niets van! |
|
Ik geloof niet dat ik jullie verkeerd genoeg begrijp. |
|
quote: omdat het kan Je moeder. |
|
quote: Ah! Oke. |
|
quote: hehe, terecht! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: Nu wil ik het ook weten Oja, Gristen Katholiek Satanist 2012nist Moslim etc.. Maakt niet uit, allemaal 1 pot nat, men moet elkaar alleen niet proberen te bekeren en als je discussies moe bent moet je er niet meer verder over posten *punt* Als Fusion gelooft dan gelooft Hij/Zij, Hij/Zij moet alleen niet iemand proberen te overtuigen/bekeren hier..heeft namelijk geen enkel nut en jullie (zm) moeten hem niet proberen te bekeren met het tegenovergestelde, want Hij/Zij blijft er toch bij. Bwaaarghhh..bliep..bliep..nogmaals en |
|
was www.sila.nl al genoemd? Daar uit laten schrijven en ook bij de parochie die je loopt te spammen. |
|
quote: Alleen voor een koekje. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Voor Gerdien?! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |