|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach dat zal dan Satyricon wel worden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi altijd, dat speculeren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Emperor! |
|
quote:Na deze tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Opluchting, kan ik toch nog Morbid Angel live zien dit jaar. Wanneer komt dat album nou is een keertje? |
|
Erg lomp dat het op dezelfde dag als X-Mass fest in de Effenaar is Naja, Effenaar it is here |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zoals ondertussel al bekend is het niet meer Secrets of the Moon maar Krakow en ik dacht Stonegard die mee gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Supervette line-up!! Binnenkort maar een kaartje reserveren |
|
Hail Of Bullets speelt ook. |
|
Je kunt weer stemmen op een Nederlandse band die mag openen http://www.metalfest.eu/index.php?page=voting&show=23&lang=en Carach Angren it is! |
|
Dat is een makkelijke keuze idd.. Neemt niet weg dat ik die dag nog steeds naar de Effenaar ga |
|
quote: +1 De dagen ervoor is deze (gedeeltelijke) line-up ook in Onsnabruck en Essen te zien, ga ik daar wel naar toe. |
|
quote: En Aborted ook! |
|
Ik ga hier zeker weten bij zijn ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Potverdomme zeg, vet programma! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jaa hier ga ik dus écht heen. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Hmmm.. na 013 en waldrock, misschien toch nog een herkansing voor MA... als ik het dan nog steeds niks vind, ga ik niet meer. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vond ze dit jaar op Waldrock inderdaad vreemd spelen.. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Yup en te vol die tent... net als bij MDB met die irritante kut gothics iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja inderdaad. Maar ook zeker te HEET daar ook. Benauwd in die tenten dat het der was.. :| Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Daar had ik geen last van... alleen wel van de zweetlucht onder de oksels van die jongen die voor me stond bij mdb... dat gezwel mag van mij gerust afsterven, wat een stank! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Volgens mij heeft niemand echt lekker geroken bij waldrock, de touwtering! Ik was ook lekker kleddernat hoor.. Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |