|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand al setlist tegengekomen? |
|
Straks in HtL Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: + 1 |
|
Geweldig! Morbid angel:Hoogtepunt, 10x beter dan op graspop,geweldige setlist, goed geluid. Setlist : Rapture - Pain Divine - Maze Of Torment - Sworn To The Black - Nevermore - Fall from grace - Lord Of All Fever & Plague - Chapel Of Ghouls - Dawn Of The Angry - Where The Slime Live - Blood On My Hands - Bil Ur Sag - God Of Emptiness - World Of s**t Kataklysm: Veel minder eentonig dan op CD, was best overtuigend. Marduk: ook overtuigd, mooie set en deftig geluid.Fistfucking god's planet! Voor de rest is enkel nog the monolith deathcult het vernoemen waard [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 01-12-2008 16:22] |
|
Morbid Angel was erg gaaf, al was het geluid de eerste 20 minuten niet geweldig. Kwam ook door waar ik stond denk ik. De rest van de bands was allemaal wel de moeite waard. Met name Kataklysm, die band veegt live een stuk harder dan op CD. Had wat mij betreft wel wat vroeger mogen beginnen, was vannacht zwaar om m'n bed weer uit te komen. |
|
Ook in Antwerpen geweest... The monolith deathcult was erg vet (alhoewel naar mijn smaak wat te eentonig en met wat cheesy keyboardstukjes + uit het niets komende, moeilijk hoorbare solo's) bezig; ook vind ik de drum&bass stukjes wat gekunsteld overkomen (en qua irritatie achterblijvend bij het gabber in-& outro van Morbid Angel) het klonk megavet, superstrak en de lichtshow stak goed in elkaar; erg goed gedaan die stroboscoop op de maat van de bassdrumparts. Arsis had helaas een vrij slecht geluid en een te korte set, maar wel briljante band in opkomst imo wat een gitaarspel! Keep of Kalessin vond ik Marduk eruit heerschen; meer dynamiek in de nummers en een energiekere show, ook al was Marduk zeker niet slecht bezig. Kataklysm was voor mij de band van de avond; megavet en enorm veel groove dat me erg aanstaat; topband!! Morbid Angel stelde me helaasch teleur; vooral die Zyklon gitarist is echt een klasse minder dan een Erik Rutan; riffen deed ie goed, maar de solo's leken nergens naar. Verrassend was wel Bil ur sag. Wat deed die groupie in dat glitterding trouwens op het podium behalve de band voor lul te zetten? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2008 21:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Was er ook bij in Antwerpen. The Monolith Deathcult was zeker in orde, maar omdat er nog maar weinig publiek aanwezig was zat de sfeer er niet echt in. Arsis is niet m'n ding, dus vond ik niet veel aan. Eigenlijk idem voor Keep of Kalessin. Marduk daarentegen was enorm strak en razendsnel. Kataklysm is idd een prima liveband, itt op plaat imo. En over Morbid Angel heb ik al helemaal niet te klagen. Ideale setlist voor mij, 6 nummers van Covenant [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 02-12-2008 1:58] Faustian Spirit of the Earth |
|
Zoals het eruitziet in Amsterdam erheen. Vette setlist van Morbid Angel! Kan ik die tenminste nog zien dit jaar, hehe. Verder ook wel benieuwd naar ABorted, ook nog nooit live gezien. |
|
Klinkt goed! Ben vooral benieuwd naar Aborted en Kataklysm. Rest heb ik al eens gezien of boeit me niet. |
|
ho sry. [Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 02-12-2008 12:44] |
|
quote: |
|
quote: De mensen op de eerste rijen afleiden. |
|
quote: Hear, hear. IK vind dat er van elk album iets gespeeld moet worden. |
|
Ik heb erg genoten. Wat zijn de Morbid Angels typische mensen. Als ik nog eens iemand hoor generaliseren over "alle Amerikanen zus of alle Amerikanen zo" moeten ze maar eens met Trey gaan praten. Sandoval ziet er uit alof die zo uit een Incagraf is getrokken. Excuses aan diegene die voor 20 euro een TMDC shirt hebben gekocht. Wij moesten de prijzen aanpassen aan Morbid Angel. Ik weet dat het gewoonte is, maar het is natuurlijk ontzettend sneu. Net alsof ze bang zijn dat ze niet genoeg shirts verkopen al is 20 euro voor een shirt natuurlijk schandalig. De volgende keer weer gewoon 12 euro TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Aanwezig, ondanks de rukste band aller tijden: Kataklysm. |
|
quote: Beter! Laten ze maar meer nummers doen van de laatste 3 platen, de rest kennen we nu wel |
|
"Ik weet dat het gewoonte is, maar het is natuurlijk ontzettend sneu. Net alsof ze bang zijn dat ze niet genoeg shirts verkopen al is 20 euro voor een shirt natuurlijk schandalig." Niets sneu aan. Die gasten moeten elke dollar omdraaien om dit soort tours te kunnnen doen, en om uberhaupt een beetje te kunnen leven van (onderandere) death metal. Ik begrijp die actie wel. [Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 02-12-2008 16:31] |
|
Ik niet, ik zeg niet dat ze geen 20 euro voor een shirt mogen vragen, ik zeg dat het belachelijk is dat ze andere bands ook dwingen hun shirts 20 euro te maken. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Had je ook gehoord van de girlie shirts van Morbid Angel, die hadden ze alleen in XS en S want David Vincent wil niet dat dikke vrouwen met het logo van Morbid Angel op hun shirt lopen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Als dát waar is.. wat een idioot!! Tss Voor de rest heb ik erg veel zin in de 21ste!! |
|
Alsof dat dat waar is.. . |
|
quote:Niet alles wat je hoort is waar. Nu weet ik niet hoe het in dit geval is maar er worden al meer dan genoeg roddels de wereld in geholpen waar uiteindelijk niks van klopt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*Kick* wie komen er naar dit concert?? Volgende week al [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-12-2008 14:40] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |