|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
op cd vond ik KoK nog meevallen, maar ik was er ook in antwerpen en morbid angel was 10x beter, op elk vlak. Maarja, iedereen zijn eigen mening zeker. |
|
Weet niet, was er geen eens bij. Ieder zijn eigen mening idd, maar ga dan niet als 15-jarig jochie de wijsneus uithangen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ja sorry, idd niet al te slimme opmerking van mij. Mijn excuses. |
|
Knoop doorgehakt, aanwezig met m'n broer! |
|
Vandaag bevestiging binnen, ben er nu ook 100% zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
met 82 ct op de rekening er definitief niet bij gvd Vind ik ook niet |
|
quote: OT: Sta op de gastenlijst van Kataklysm, dus aanwezig ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Morgen alweer ff kijken hoe laat ik die kant op kom! edit: tijdschema nog maar es. Tijdschema 21-12-2008: DOORS 14:30 OPENER 15:00 - 15:30 ARSIS 15:45 - 16:15 HAIL OF BULLETS 16:30 - 17:05 KEEP OF KALESSIN 17:20 - 17:55 ABORTED 18:10 - 18:50 MARDUK 19:05 - 19:50 KATAKLYSM 20:10 - 21:00 MORBID ANGEL 21:30 - 22:30 [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-12-2008 11:36] |
|
Net de kaartjes gehaald. |
|
laat wel even weten hoe Doors was.. Vind ik ook niet |
|
quote: Daar heb ik ook echt het meeste zin in! yeah |
|
Die sla ik even over, hehe. Damn, ik hoop dat de barcodes t doen vwb de tickets. Kutprinter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Staat het nr er niet onder dan? Die kunnen ze vast ook wel handmatig invoeren. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Cijfers en letters, ja. De barcode is te zien, hopelijk ook in te scannen. En anders hoop ik dat dat wat je zegt kan. Ik krijg toch liever gewoon kaarten met de post, waar betaal je zo ongeveer nog die extra kosten voor... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-12-2008 20:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Idd, en dan morgen ook nog zo'n stom lidmaatschap aanschaffen. |
|
quote: Had ik er al gelijk bij gekocht, maar heb d'r nog 1tje over. Die geef ik wel aan de eerste de beste |
|
quote: Godver,ik heb er nog 1 maar die is net t/m vandaag geldig. =) |
|
quote: Heb ze vrijdag gekocht via ticketmaster, toen kon dat niet meer helaas. |
|
Ik gisteren, en ik kon het er nog gedwoon bij kopen. |
|
Werd net gebelt dat ik gratis meekan... Dilemma's... Het is de lichtinval ;') |
|
Heb er zin in....vertrek nu richting Utrecht om de rest op te halen en dan in Amsterdam ----> Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gewoon meegaan joh! Kan alleen maar meevallen toch hehe Ook aanwezig trouwens, met wat schorem uit A'dam. Zin in!! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-12-2008 11:05] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wacht... Je komt er gratis in. Je mag met iemand mee dus vervoer is geregeld. En je gaat een hele berg gruwelijk vette bands zien. Waar zit het dilemma precies? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het enige punt waardoor ik het een dillema vind is dat ik vanochtend overgegeven heb enzo en me nou niet geweldig voel. Wel gave line-up btw! Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |