|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo zag ik het dus ook haha Dankje! Ik ga nog ff twijfelen Het is de lichtinval ;') |
|
Succes ermee dan!! Als je wel komt, heb je in elk geval 1 biertje gratis Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Moet je me wel aanpreken en herkennen... Als ik kom dan uhhhh doe ik wel een shining shirt aan Het is de lichtinval ;') |
|
Oh hehe, geen probleem. Heb je hier een aantal x voorbij zien komen. En nu ga ik sporten, de groeten Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo eens even naar de taxi lopen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb nog 40 min om te beslissen Het is de lichtinval ;') |
|
Unieke mogelijkheid om te zien of ik het echt meer/minder irritant ben Niet veel mensen hebben die informatie! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Cool! Ik dacht dat ik vandaag alleen bandjes ging kijken en gezellig ging ouwehoeren met mijn vriendinnen, maar op deze manier heb ik er nog een heuse missie bij: Zoek de ZelThoR! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hé daar herinner ik me,heb ik er nog 1 tegoed van Tivoli.Remember? =) |
|
Nah, vooruit dan. Omdat je het zo lief vraagt... Tot zo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: En? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oh, heb ik niet goed gekeken dan. Wij zijn pas rond 5 uur in De Melkweg |
|
quote: Wij ook, beginnen met KoK |
|
Dat is ook ons plan |
|
quote: Blijf toch maar thuis. Het is de lichtinval ;') |
|
damn, had mij gebeld dan !! Had je wel vervangen wegens ziekte, kleine moeite Vind ik ook niet |
|
quote: Heb ik jou nummer dan? Het is de lichtinval ;') |
|
Was een leuk avondje! Rond 17:00 komen aanlopen, om te beginnen met KoK. KoK; zó zonde dat ze geen tweede gitarist hebben.. dan zouden ze veel meer knallen.. Erg vette band,jammer dat het live niet zo uit de veren kwam. Aborted: was vet, keihard, strak en die gasten hadden er zin in! Marduk: Wáárom, Wáárom zo snel? Zonde van de nummers, daar door kwam (zeker throne of rats of fistfucking god's planet!) niet uit de verf. Wel een vette setlist, maar had zo veel beter gekund. Kataklysm: stukje gezien, toen maar gaan eten. Heb ze al wat keren eerder gezien, en het heeft het gewoon niet voor mij.. Morbid Angel: ook maar een stukje gezien, voelde me niet erg lekker, dus zijn maar terug gegaan. Te weinig gezien om echt te kunnen oordelen! Maar de zaal ging flink los, en de sfeer zat er goed in. Verder: Leuke avond gehad, maar had beter gekund!! |
|
Was te gek! Arsis speelde met een veel beter geluid dan in Antwerpen, dus dat was genieten! Machtig om te zien hoe die zanger soleert tot aan tappen toe gewoon tijdens het zingen. De andere gitarist strooide ook met toffe leads! Hail of bullets had ik hoge verwachtingen van, maar afgezien van Martin's aardige presentatie en Ed Warby's toffe drums, vond ik het wat tegenvallen. Het was allemaal te sloom.. KoK was super! De gitarist moet niet gaan soleren, maar de riffs en het drumwerk...te gek!! Aborted was wat mij betreft de band van de avond; wat een energie! Sven ging er helemaal voor en vooral zijn putgrunt klinkt nog steeds briljant; de gitarist gin ook helemaal los met zijn backward kicks; echt weergaloos!! Achteraf spijt dat ik hunnie niet gefilmd heb! Marduk hebben we maar verruild voor de snacktent en kwamen tijdens Kataklysm terug, die -net als Hail of bullets met terugwerkende kracht- verbleekten met hun groove metal na het machtige optreden van Aborted! Morbid Angel tenslotte was natuurlijk te gek voor de liefhebber; uitgebalanceerde set van de eerste 5 platen en de belofte van een nieuw album, echter die Zyklon gitarist die wel kan riffen, maar qua solowerk er een potje van maakt, een David Vincent die qua zang er niet meer bovenuit komt en toch aardig wat tragere nummers omdat Pete Sandoval een dagje ouder wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-12-2008 0:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mislukt Of je hebt in ieder geval de prijs niet geclaimed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Of omdat het stuk voor stuk gewoon erg vette nummers zijn. Where the slime lives, God of Emptiness, World of Shit echt wel klassiekers die in de set thuis horen m.i. Was zelf nogal aan de late kant vanwege een dikke kater en A'dam ligt nou ook weer niet langs de deur en daardoor was Keep of Kalessin het eerste wat ik zag (laatste 2 nummers ofzo). En eigenlijk kan ik er niet veel zinnigs over zeggen afgezien van dat het wel strak klonk maar het met het nieuwe materiaal ben ik helemaal niet bekend. Marduk had een lekker gevarieerde setlist. Wat ik er gaaf vind is dat ze elke keer toch weer wat hele oude (vergeten) nummers in de set gooien. Een beetje jammer is idd dat ze deze een beetje afraffelen waardoor er soms weinig van over blijft. Evengoed wel genoten. Kataklysm Groove'de lekker weg. Erg enthousiaste podium presentatie ook. Morbid Angel was gewoonweg f**cking briljant. Voor mij het concert van het jaar. Erg strak overdonderend optreden, mooie setlist en ze hadden er zelf zo te zien ook erg veeel zin in. Ook mijn complimenten aan de hilarische crowdsurfers de gehele dag, ze hebben mij en vele met mij aardig aan het lachen gekregen. don't mistake lack of talent for genius |
|
++ Aborted... Fuck yeah! + Hail of Bullets blijft natuurlijk ook lekker, als je van die overtuiging bent. En dat ben ik. + En Morbid Angel had er zowaar zin in. + Gezellige mensen door de hele zaal. - De basdrums bij Kataklysm die zo achterlijk hard stonden dat mijn juist verorberde Burger King maaltje nog effe inwendig gemasseerd werd. = Topavond! Had ik niet willen missen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Vooral die tijdens marduk aan de linkerkant van het podium, hilarisch hoe hard die gast op z'n bek ging.. 't was dan ook een beer van een kerel; |
|
Ik was er vanaf Hail Of Bullets, prima begin maar had wel sneller gemogen. Epileptische lichtshow. Bij Keep of Kalessin had ik de grootste moeite met het horen van de gitarist, misschien stond ik niet goed. Indrukwekkende snelheden! Leuk om een keer mee te maken. Aborted gemist omdat we aan het eten waren. Gezien de bovenstaande reacties niet de beste keuze, want.. Marduk was eigenlijk gewoon te snel. Een geluidsmuur waar ik weinig uit kon halen. Wel de moeite waard om te zien. Kataklysm had ik weinig verwachtingen over, maar dit viel me reuze mee! Leuke show, inderdaad hilarische stagedivers, erg geslaagd! Morbid Angel als laatste, gedurende dit concert stond ik in de pit, erg vermaakt. Goed optreden van de oude rotten. Leukste concert dat ik heb gezien |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |