|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: |
|
Afwezig maar ik zou alleen al gaan voor Silence Fuck the world and fuck you |
|
quote:tuurlijk wel, ik ben vet aardig! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Trouwens: The dumb are outbreading the smart. Hooray for irony! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heel waarschijnlijk wel aanwezig met aanhang, ja En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Au, je hebt helemaal gelijk. Gelukkig zijn er mensen die elke letter op ZM nalezen om te kijken of ze ergens nog een fout kunnen vinden. Ik ga hem onmiddelijk aanpassen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Go cry, emo kid Het viel me toevallig op. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Morbid Angel, Keep Of Kalessin, Hail Of Bullets en Carach Angren op één bill. Daar gaan we bij zijn. |
|
I'll be there, ey ey |
|
Als het goed is ook aanwezig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Zit er nog steeds over te denken om te gaan. |
|
Misschien dat ik toch nog aanwezig ben. |
|
Ticket is binnen hoorde ik gister, dus aanwezig. Kijken of Morbid Angel mij deze weer wat meer kan boeien dan afgelopen zomer op Waldrock en Graspop. |
|
Tickets zojuist uitgeprint. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zal r zijn |
|
quote: In Antwerpen was dat zeker het geval, enorm veel beter dan op Graspop Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vond ze anders vrij sterk op waldrock, heb me goed vermaakt tijdens hun show. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hoef alleen maar het lict voor Aborted te doen dus voor de rest lekker genieten en biertjes drinken..heb er zin in!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hmmm, vond er in Antwerpen niet zo heel veel aan. Keep of Kelassin en Arsis konden me een stuk meer boeien. Heel misschien dat ik ook nog wel even kom kijken |
|
Kaartje hangt al weken op de deur van de wc. Wat? Ja, daar bewaar ik mijn concertkaartjes nu eenmaal, ja. Aan de buitenkant, mind you. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Toch maar niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dan moet jij toch heel dringend iets aan je muzieksmaak doen, me dunkt. Arsis kan live niet waarmaken wat ze op CD doen en KoK was gewoon saai. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |