|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: No argument there Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
ze ken nog engels ook. Fuck the world and fuck you |
|
quote: wandelende beerput trouwens, je bent nog wakker, had ik net zo goed wél langs kunnen komen homeau Je moeder. |
|
Ja idd... hoewel ik bijna gevloerd lig hier... dus bed in nu iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Met alle vriendelijkheid wil ik iedereen die van plan is hier heen te gaan en kaarten te bestellen oproepen om jullie stem uit te brengen voor Carach Angren. Mensen die kaarten hebben besteld hebben namelijk een factor 10xaantal bestelde kaarten in de poll. We hebben geruime tijd ver voor gelegen, maar sinds Liquid God, een duitse metal band zich heeft ingeschreven zijn we achterop geraakt. Alle stemmen zijn dus zeer welkom. Bij voorbaat hartstikke bedankt. Stemmen kan via www.metalfest.eu (klik votes en dan de onderste datum, Melkweg Amsterdam) of via www.myspace.com/carachangren (klik de bovenste banner) of rechtstreeks via http://www.metalfest.eu/index.php?page=do_vote&lang=en&show=23&band=carachangren My friend, watch out for traitors... |
|
Holy crap deze line-up rost drie keer die van het X-Massfest tot bloedpoeder! Ik moest dit misschien ook maar doen. Tering jantje! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Liquid God is ook geen zak aan (totaal niet origineel), heb nog ff geluisterd. Go CA [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2008 23:31] |
|
Ik heb er iig zin in! Hoop dat KoK beter speelt dan in 2006 in Tivoli met Satyricon.. 't klonk nergens naar, maar het is/blijft wél een gave band! |
|
Op Heidenfest lagen flyers en stond op dat Thyrfing ook kwam? Iemand hier iets over gehoord? |
|
quote: Ik heb gestemd en CA heeft gewonnen! Vandaag kaartje in de knip! =) |
|
Tijdschema 21-12-2008: DOORS 14:30 OPENER 15:00 - 15:30 ARSIS 15:45 - 16:15 HAIL OF BULLETS 16:30 - 17:05 KEEP OF KALESSIN 17:20 - 17:55 ABORTED 18:10 - 18:50 MARDUK 19:05 - 19:50 KATAKLYSM 20:10 - 21:00 MORBID ANGEL 21:30 - 22:30 Still doubting.. |
|
quote: relaxr tijdschema. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Volgens mij is die opener Carach Angren. Ik had op hun myspace vernomen dat zij die stem-wedstrijd hadden gewonnen. |
|
Als alles een beetje meezit ben ik er bij in de Melkweg. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ah joh.. Nu 't in de effenaar niet door gaat heb je vast niks beters te doen Bier en Metal? Is toch geen nee tegen te zeggen |
|
quote:De kans bestaat dat ik dan op vakantie ben dus dat ben ik niet met je eens quote:Moet jij eens opletten [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-11-2008 14:31] |
|
nou ja zeg! Ik weet gewoon niet wat ik terug moet zeggen |
|
quote:The DOORS! En de opener is idd Carach Angren. Ik MOET hierheen trouwens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pff, maar een uurtje Morbid Angel |
|
uurtje morbid angel valt mij ook tegen, maar ga zeker, twijfel alleen of het Amsterdam wordt of Antwerpen, zodat ik als een kansloze groupie achter TMDC aan kan huppelen... Vind ik ook niet |
|
Fijn tijdschema, mooi op tijd afgelopen zodat ik niks van Morbid Angel hoef de missen om de trein te kunnen halen. |
|
quote: Ja, we hebben idnerdaad gewonnen! Te gek, bedankt voor de stem in ieder geval!!! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Die spelen niet in NL, wel op 2 andere data |
|
Altijd leuk, een metalfeestje op fietsafstand. Klotebands natuurlijk, maar ja, zien en gezien worden hè. RTL Boulevard goes metal, en maar zorgen dat je met je smoel op Metalshots komt. Klinkt kansrijk. Ik ben erbij. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |