|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Of incidentieel geen problemen... Ik zou toch liever wat meer geld uitgeven voor een Asus, Toshiba of Dell laptop. |
|
quote: Tja, ik ken dat. Live with it. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
i feel your pain, heb zelf ook o.a. toshiba staan en erg tevreden. Vriend van me heeft zo'n alternate laptop. niet duur, vraag mij af hoe lang die meegaat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: Hmmm, deze zomer is het 4 jaar geleden, misschien is dat ook wel genoeg Alleen problemen gehad met het geheugen, vrij snel al bleek een strip te falen en die heeft daardoor ook dingen die weggeschreven werden naar de HDD fiks verneukt --> helaas XP moeten herinstalleren. Toen wel meteen naar 4 GB (3 1/4 ) geupgrade. Al met al toch netjes, relaxed Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, leuk, fuck: word ik mooi door de realiteit ingehaald Waarschijnlijk heeft de grafische kaart een tik gehad: rare artefacts en krijg de drivers niet meer goed aan de praat. Nu kiezen of ik alleen dat vervang, of mobo, cpu, geheugen en eventueel HDD ook meeneem. Bah edit: Zit er ernstig aan te denken om mijn grafische kaart even in de oven te mikken en hem daarmee te repareren. Is heus niet raar: http://www.addictivetips.com/hardware/fix-your-graphics-card-by-baking-in-oven/ Metalhead22 had het hier geloof ik een tijd geleden ook over. Een vriend van me heeft hiermee succesvol de kaart weer in orde gekregen. En ach, kapot is het toch al [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-03-2012 22:59] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Daar gaat 'ie dan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh is dat om de solderingen weer wat beter te krijgen? Heb ook mn baselementen eens gemaakt door ze in kokend water te leggen. Blijkbaar gaan electronica en koken goed samen, binnenkort mn batterijen opladen in de magnetron en rekenmachine frituren. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-03-2012 20:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vervolgens kortsluiting op de mobo, kun je die ook gaan braden! Beetje paprika- of chilipoeder erover schijnt de boel wat pittiger te maken. |
|
quote: Bij ieder ander zou ik denken "geintje" maar bij jou weet ik dat nooit Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
haha goedzo Nee mn baselementen heb ik echt gemaakt met kokend water. ze waren microfonisch en door de was die erin zit opnieuw te smelten en uit te laten harden verhelp je dat. Dat laatste zijn dingen die je maar beter niet kunt doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, solderingen beter krijgen. Door de vele hittewisselingen krimpt en zet die kaart veel uit, daardoor komt er spanning op de printplaat en dus ook op de solderingen. Die barsten daardoor wat. Door te verhitten smelt je het weer wat, bij het stollen wordt het weer een netjes geheel. In theorie dan Heb de boel vier uur geleden er weer in gegooid, en nog even laten staan omdat ik moest repeteren. Net weer opgestart, daarbij geen artefacts waar ze eerder wel waren. Nu de drivers weer aan het installeren, als die goed werken is dat weer een stapje verder. Als het dan ook onder stress houdt, is het gelukt! Fingers crossed. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
BOOYAKAA! Drivers werken weer goed, Skyrim doet het gewoon en als het nu allemaal ook langer dan vandaag blijft werken is het dan denk ik toch echt gelukt Fukcing geweldig. Later fotoverslag! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
wat voor een kaart is het eigenlijk? |
|
quote: XFX PVT98FYDBU GeForce 9800 GTX Black Edition 512MB. XFX maakt overclocked versies van standaard kaarten, dit was het vlaggeschip van hun overclocked versies van de 9800GTX. Halverwege 2008 gekocht. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
de moeite waard dus nog? Heb al vier jaar 1024 MB crossfire, doet ook nog prima overigens, maar d'r komt wel een andere pc... |
|
quote: De moeite waard, tsja. Ik had gepland het na 4 jaar af te schrijven, misschien later zelfs. Zit nu op een ruime 3,5 jaar, dus het was niet erg geweest als het mislukt was. Maar goed, anders had ik nu een upgrade van in ieder geval mobo, cpu, gpu en geheugen gedaan. Misschien HDD (solid state) ook nog. Dat was toch een forse investering geweest, en ik moet ook nog een aantal andere forse investeringen doen dus ik vind het wel even best zo Bij elkaar heeft het me effectief 2 uur tijd gekost en 5 euro ofzo (koelpasta en 96% alcohol), dus dat valt ook allemaal wel mee edit: en met die kaart kan ik nog redelijk meekomen qua graphics, dus wat dat betreft ook de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2012 0:04] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Bedankt nog. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Computer. Binnenkant. De tools! De kaart. Opengewerkt. Grotendeels stofvrij, nu tijd voor alcohol! Close-up van de GPU, zit nu nog een klein beetje koelpasta op. Nu is dat ook weg. Pretentieus shot tussendoor Kaart in het aluminium bootje, close-up van een aluminium balletje die de kaart recht houdt. Hele boot. Nogmaals. In de oven. Ja, mag schoner In de oven. 200 graden, 10 minuten! Bijna klaar! Afkoelen. Papieren stickers vrijwel 100% intact, heel klein beetje bruin geworden. Bovenste deel van de kaart voor het schoonmaken. Alle delen voor het in elkaar zetten. Tijd voor koelpasta! En de boel weer in elkaar VICTORY! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2012 18:43] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://computer-software.marktplaats.nl/overige-computers-en-software/550523453-trashbin-te-koop-pc-in-pedaalemmer.html Voor de liefhebber "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Hehe, het werkt ook nog hè. Ik had de moeite niet meer genomen met zo'n oud ding, eerlijk gezegd Ik ben nog steeds supertevreden met mijn bak. Volledig opgestart in 12 seconden en mijn GTX 570 DirectCU II is beestig [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-04-2012 12:38] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik denk nog niet na over een nieuwe pc, is ook nog niet nodig, blijkbaar. Ik kan alles spelen met alles op high, tot nog toe. En dat met een intel core 2 quad cpu@2.40ghz, 2 gig intern geheugen en m'n nvidea geforce gts 250 met 1 gig. Die videokaart is wat nieuwer, maar die pc heb ik alweer jaren. Goeie koop, destijds. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-04-2012 20:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
haha schitterend, Externe harde schijf heeft het net weer begeven 2 terra weg...manmanman... ach , ik word het stilaan echt gewoon. Ik koop geen nieuwe meer, echt brol. online opslaan zal het worden... hoeveel honderden euros ik al uitgegeven heb aan die brol van WD en Toshiba, ik weet het zelfs niet meer [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-05-2012 19:46] signature |
|
quote:Ik betwijfel of het dan wel echt aan de hardeschijven zelf ligt. Misschien is er iets met de software die je gebruikt of laat je ze te veel bewegen? Mijn WD 1TB doet het al jaren zonder problemen en ik schrijf/wis regelmatig tientallen GB's. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |