|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat laatste is erg belangrijk ja. Daarnaast: waarom denk je dat je RAM het probleem is? |
|
quote: Echt een probleem is het (nog) niet. Wel zie ik dat tijdens het gamen het geheugen gebruik tegen de 100% aan loopt. Het draait allemaal vrij goed, maar met het voluit draaien van sommige games (The Witcher 2 bijvoorbeeld) merk ik wel dat hij het soms net wat moeilijk heeft (lichtjes haperen). Tevens als ik kijk naar de recommended specs van de huidige games, zitten die op 4 GB; dat kan dus net. Als ik kijk naar de recommended specs van games die dit najaar uitkomen (bijvoorbeeld Far Cry 3), wordt 6 GB of 8 GB aangeraden. Ik wil die game(s) graag vloeiend, voluit spelen. De rest van mijn PC kan mijn inziens nog prima mee! Lees: de specs zijn ruim voldoende tav de recommended specs van de nieuwste games. [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 27-09-2012 8:46] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: En daar gaan we weer Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gewoon op gamefora rondhangen waar mensen je 2e hands shit toewerpen omdat het hen in de weg ligt. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Niks, want dat krijg ik vast niet precies iets terug wat het delicate ecosysteem van mijn PC in balans houdt! Hoe dan ook. Het was weer gelukt! \o/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat de stookkosten van die oven hoger zijn dan wat dat kaartje nu nog waard is GTX 570 DirectCU II kopen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zou maar zo kunnen, ja! Nee! Dan moet ik de rest van de PC eigenlijk ook upgraden namelijk; het is op dit moment allemaal aardig in balans Als hij snel weer faalt ga ik wel voor een volledige upgrade Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je mag die van mij overkopen voor 1000 euro, kan ik weer een nieuwe in elkaar sleutelen onder het mom van bezigheidstherapie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: 1000 euro? Dat klinkt als een goede deal Hahaha, ja, bezigsheidstherapie... Stiekem heb ik er ook gewoon zin in, het uitzoeken en in elkaar zetten (en schelden). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe ja, is ook heerlijk om te doen Vooral het lezen van minstens honderd reviews per onderdeel en het bevredigende gevoel als je uiteindelijk op "bevestigen" hebt gedrukt. Heb je al een idee dan? AMD, Intel? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Yup Nee, geen enkel idee. Mijn productkennis loopt op het moment ver achter Toen ik de eerste keer mijn grafische kaart ging bakken had ik al wel weer wat research gedaan, maar sindsdien laten zitten. Eerder las ik uit mezelf ook wel wat reviews van grote nieuwe dingen (eerste dual slot GPU, triple slot, 45nm, je weet), maar dat de laatste tijd ook niet meer zo veel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Haha, mooi werk inderdaad. Ik volg de hele computer en elektronica amper meer. Maar ik heb nu hetzelfde met mountainbikes. Uren zitten lezen en zoeken welk onderdeel nu te bestellen, alle webshops af en wikken en wegen. En dan inderdaad op die knop drukken, wachten en sleutelen maar. Dat blijft toch ook heel mooi naast fietsen of gamen. |
|
Sleutelen aan de pc, leuk. Ik voel me als ik bezig ben altijd zo: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Iemand? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
werd net gebeld door een buitenlander met een Indiaas accent??/ die belde namens Windows over conmputervirussen etc. etc.?? Ik had "geen tijd" aangezien dit natuurlijk dikke nep is. is dit de nieuwste phishing truuk? Nog Iemand ervaring mee? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-10-2012 9:29] |
|
Jep, de nieuwste truuk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niets zeggen (vooral geen 'ja', ook niet op de vraag of je die en die bent) en meteen opleggen. Ze nemen dat telefoongesprek op en kunnen je 'ja' achter de vraag of je hier en hier mee instemt plakken, zodat je je aan bepaalde dingen vastlegt. Heel naar, dat is afgelopen afgelopen jaar vrij veel gebeurd (in meerdere landen). Zelf gelukkig nog niet gehad. Zoek er even wat meer informatie over op, daar moet vast een hoop over op internet staan. |
|
quote: Oke, goede tip, nu had ik het al uiterst kort gehouden en zal dat dus, bij een volgende keer, nog korter houden volgende keer. dat die lui niet gewoon normaal eerlijk werk zoeken |
|
Tegen dat soort lui hoef je echt niet netjes te zeggen dat je geen tijd hebt. |
|
Bezig met de aanschaf van een nieuwe laptop, omdat mijn vorige het aan het begeven is. Ik wil gewoon een betrouwbaar ding, dat een beetje snel werkt. Niet van plan er games mee te spelen of video's mee te bewerken. Wordt gebruikt voor studie en 'fun'. Liefst een 15 inch. MH is Asus fan. Heb daar eentje van gekocht (een F501A nogwattes voor 379 euro, flutding, zelfs mijn 5 jaar oude acer is sneller). Die gaat dus maandag terug. Nu opzoek naar een ander leuk model: 450 euro is de max, meer geld heb ik helaasch niet. Tips zijn welkom. |
|
quote: Hehe. Heh. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Voor dat geld krijg je geen echt goeie laptop, en beneden het goeie spul is het voor mijn gevoel allemaal erg inwisselbaar... Ik zou echt naar een winkel gaan waar ze veel verschillende merken hebben, en gewoon in jouw prijsklassen aan die dingen gaan kloten. Je komt er snel genoeg achter of ze gammel aanvoelen, het toetsenbord je niet ligt, etc. Vooral als de performance niet zo heel belangrijk voor je is, gaat het meer hoe 'ie voor jou 'voelt'. Dan boeit het niet of de beeldkaart een pinnetje meer heeft... Het is een gereedschap. Gereedschap dat kut in de hand ligt gebruik je niet met plezier... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik vind het vooral zonde om 450 euro uit te geven aan een apparaat dat langzamer is dan een laptop die ik 5 jaar terug voor 300 euro heb gekocht. Het is dat de huidige laptop niet meer aan wil zodra de stroom er af is geweest en nog meer mankementen vertoont. Wat is een prijsklasse waar je dan wél een 'goede' laptop voor kan kopen? Aangezien alle techniek tegenwoordig na 3 jaar verouderd is, wil ik er eigenlijk ook niet te veel aan uit geven. @ Mark; oeps. |
|
Leg langzamer eens uit... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |