|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ANTEC Kasten zijn strak, stil en zitten zeer goed in elkaar. http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTEyMQ== whoopie [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-10-2009 12:19] |
|
quote: - Zou geen crossfire nemen als je álle spellen op max wilt draaien. Niet alles ontworpen met crossfire in gedachten. Heb zelf 1024MB crossfire, maar GTA IV speelt nog steeds maar zozo op medium, terwijl het met een 512 GTS nVidia draait als een zonnetje met alles op high. - Scythe fans zijn beter - Zahlmann voeding van 600 watt? +/- €90 - RAM is prima, heb zelf OZC Reaper DDR 2 4 GB icm duo core 8400 kan overigens niet wachten windows 7. XP haalt niet alles uit mijn pc.... |
|
quote: Lijkt me sterk dat 1 512MB kaart 1 1024MB kaart eruit pwn3d, laat staan 2? |
|
quote: excuus ik heb 2x 512MB crossfire, mjaha, was jaar geleden top. Zou nu gaan voor GTX 285 1024 of hoger voor games. Speel je die niet dan zou ik crossfire gaan, is cheaper |
|
Ik lees wel meer dat crossfire idd niet altijd goed werkt of echt betere prestaties oplevert .. |
|
|
|
quote: crossfire levert in potentie more bang for your bucks, maar zolang niet iedere game crossfire ondersteund hebt u er in potentie ook geen bal aan. Ik spreek uit ervaring. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-10-2009 15:07] |
|
Dat bedoel ik dus, een game moet het ook ondersteunen .. GTA IV doet dat niet (of misschien niet alle graka's) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-10-2009 15:09] |
|
quote: Geen probleem met die Cooler Master ga ik er ook wel komen toch? Misschien qua voeding dan toch wat hoger inschieten? Hehe, dat scheelt alweer ! Thanks voor je hulp, dat gaat vast en zeker lukken ! En de rest ook bedankt voor de tips/opmerkingen! [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 16-10-2009 17:28] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ok, dit is hem geworden : Intel® Core™ i7-860 GigaByte P55-UD4 2x Asus EAH5770/2DIS/1GD5/A OCZ 4 GB DDR3-1333 Kit (OCZ3G13334GK) Seagate ST31000528AS (1TB ) LG GH-22NS30 Scythe Ninja 2 SCNJ-2100 Zegamax Unicorn, Black OCZ StealthXstream 700W Dus dezelfde config als laatst genoemd alleen dan met 700W voeding en Scythe CPU fan. Heeft iemand enig idee of deze muis wat is (om mee te gamen dus)?: http://tweakers.net/pricewatch/239698/logitech-corded-mouse-m500.html En heeft iemand nog tips voor een goede 22"/23" monitor? Ook dus om mee te gamen/films kijken te kijken? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
voor zo'n mooi systeem leg je er toch een ietwat tamme videokaart in. Je kunt altijd nog upgraden. have fun! edit: jenje [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 19-10-2009 11:48] |
|
Ligt bedoel je zeker .. |
|
quote: Nah, 2 in Crossfire, dat rost wel aardig hoor |
|
quote: Juist ! En credits voor Snaack voor de hulp met het samenstellen ! Iemand enig idee van of de bovenstaande muis wat is om mee te gamen? En/of iemand tips voor een goede 22"/23" monitor om mee te gamen? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Als je snel bent (voor vandaag 23:59) dan kun je nog profiteren van een I-bood aanbieding, www.ibood.nl, acer scherm 23 inch voor 189 euro. Niet echt een merk om over naar huis te schrijven maar voor gamen vast wel ok, 2 ms, lijkt me prima. En niet duur. |
|
quote:[/ quote: tis geheel uw eigen keuze. Het is alleen geen game opstelling. |
|
quote: Ik had die iBOOD gezien, maar ik ben absoluut niet kapot van Acer. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer. Maar toch bedankt voor de tip! quote: Daar zijn de mening over verdeeld zo blijkt. Snaack had het ook al eens gepost maar lees dit artikel maar eens: http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5770-review-test/. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ik heb nu mijn 2e LG, en ben altijd dik tevreden met dat merk. (nu een L227W) En de vormgeving van LG vind ik ook nog eens mooi. (heb ook LG tv die er nagenoeg gelijk utiziet (groter natuurlijk) |
|
Via de pricewatch op Tweakers.net: LG W2343T voor €159 Het aanbod is iig ruim genoeg onder de €200 voor een 23" en nog in diverse merken. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-10-2009 19:58] |
|
Die LG ziet er wel heel gaaf uit ja. Ik had zelf ook al effe gekeken en toen kwam ik ook al zo'n beetje bij LG uit. Iemand enig idee hoe deze LG W2343T zich houdt wanneer je er mee gaat gamen? Thanks voor de tips! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Moet je wat gaan googleën op die monitor, behoorlijk positief zo te zien. KOrte response tijd iig |
|
Ben toevallig ook van plan hem aan te schaffen. Heb laatst ook een LG HD-tv gekocht, ben er zeer over te spreken! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Daar ben ik nu mee bezig ! Wat ik tot nu toe lees ziet er erg goed uit! Edit: Sterker nog deze gaat hem voor mij worden . Erg goeie specs, mooi design en erg positieve reviews ! [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 19-10-2009 21:22] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
En ik pikte er maar gewoon eentje uit de lijst... Nou ja, mooi dat dat dan weer precies is waar iemand naar op zoek is. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |