|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhu.. zwart sap met bubbels. |
|
quote:hehe, nee. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je verdraaid mijn woorden wel heel erg sterk Maargoed, even een ontopic reactie: Koele ontdekkingen: Liam The Brother Kite The Daysleepers Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: ach Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hehe, en het was weer verdacht gauw ontopic... |
|
Je onstijgt de underground man, kijk uit! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik deed het weer. ik moet ook me muil houden over BM Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mijn reactie op jouw verhaaltje staat er anders nog steeds [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-10-2008 20:50] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Feigur is ook best goed hij is pas 18 die guy en doet alles alleen ik vind het best ok |
|
Pas 18 (Even ter informatie: 90 procent van dat volk heeft die leeftijd ) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: ja ok maar dan nog lukt niet zo gauw doet me aan I drowned In A Stream Of Mourn denken hoe oud waren die ? 10 dacht ik en dan al aan de funeral echt geniaal |
|
quote: Hey miepje, heb je een antwoord op mijn bovenstaande 'UG' vraagstuk? |
|
Hehe, blijft een fascinerend genre he, blackmetal [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-10-2008 20:54] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:LOL eerder de mensen erachter fascineren me. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat laatste snap ik, ja. Jemig de pemig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb het over de muziek ... al dat extra gedoe around boeit niet.dat bekijken ze zelf maar ( ben er opzich beetje tegen) als je muziek gaat maken omdat je "publiek" daarom vraagt en dus wat jij oorspronkelijk maakt gewoon weglaat omdat het andere "beter verkoopt" ( altijd over de muziek ) nou ja dan is het waardeloos soms lukt het wel om met je eigen muziek toch nog helemaal known te worden enzo... als ik commercieel zeg bedoel ik bands als COF , Dimmu en that shit |
|
ik had het toch echt over andere bands dan degene die je nu noemt. Fuck the world and fuck you |
|
ja tussden 12 en 16 ... was even vergeten |
|
quote: Ja, want die trekken echt een miljoenenpubliek Spelen Britney Spears regelmatig het stadion uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
zei ik ook, al Mark Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb eindelijk iemand gevonden die kan tippen aan mijn truiheid =D Trouwens: jij wilt zeggen dat CoF deze stijl is gaan spelen omdat dat beter verkoopt? (evenals Dimmu dus..) Misschien houden ze gewoon niet meer van BM, en zijn ze daarom allebei een andere richting opgegaan... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: slecht nieuws over je laatste ontdekking op de FP signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |