|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Huh, hoe zo dan? Heb je de muziek wel gehoord van die gasten(sonic dan hey) zie het niet zo. Of is dit een poging tot humor? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
-ufomammut -minsk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach mental is een beste kerel maar qua muziek moet je hem niet serieus nemen |
|
Disinter |
|
quote: Qua wat wel eigenlijk? Boeiender |
|
The Arson Project opnieuw; Good Morning Vietnam vond ik wel aardig, maar Blood And Locusts is geweldig! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
1 gast van Sonic Rendevouz Band speelt samen met Andersson (Death Breath) in the Solution. Pure soul, op 1 a 2 nummers na kon ik er niet veel mee. |
|
Gridlink! Zeker voor grind begrippen redelijk technische. http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540255728 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-01-2009 19:39] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Mijn 2 vuisten in je reet die ga je echt wel serieus nemen als je uitscheurt... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, zulke dikke vuisten heb je ook weer niet, ik ben wel wat gewend hoor. Boeiender |
|
quote:Dank je wel, je bent een fijne gozert. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ja, maar toen bij roel op de bank deed ik het nog rustig aan met je, als ik ruig wordt, is er geen ontkomen meer aan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ook wel handig om te vermelden dat dit de nieuwe band van John Chang is, voormalig frontman van Discordance Axis. Dat Gridlink ook wel in hetzelfde vaarwater als DA zit is dan gelijk ook weer verklaard. |
|
lijkt dat op Ion Dissonance? signature |
|
quote: Is dat een serieuze vraag? |
|
signature |
|
Chaos Moon, echt helemaal mijn ding USBM [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-01-2009 16:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Unholy Trinity. Hele vreemde raw USBM met Poolse lyrics. Erg gaaf. |
|
neglect. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dit is idd geniaal en gruwelijk ineen.... meteen allebei de platen maar even binnen gehaald |
|
Seabear, heerlijke Ijslandse band, muziek is een beetje moeilijk te omschrijven. Oordeel zelf maar: http://www.myspace.com/seabear Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik had hem hier meen ik al eens eerder gepost maar aangezien ze nieuw materiaal online hebben staan en een deal hebben getekend met Regain graag nogmaals uw aandacht voor TRIDENT Lekker stukje melodieuze death/black met Tobias van Necrophobic op zang |
|
Heir Apparent. Op de gok een lp van dit heerschap gekocht en moet zeggen aangenaam verrast te zijn. Degelijke heavy metal uit 1986 met fijn gitaar werk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ik had eigenlijk gehoopt dat je hier wat anders zou noemen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |