|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fen Obscura Den Saakaldte |
|
bob dylan |
|
Mumakil. Goed bezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mortifera Celestia Darkspace Peste Noire Sigur Rós |
|
quote: |
|
quote: Komen die niet dit jaar nog met een nieuw album op de proppen? |
|
quote: Probeer ook War From A Harlots Mouth en A Kid Hereafter In The Grinding Light eens. |
|
"kunnen jullie druivjes er ook eens bij zetten wat voor een soort metal het is, en waar het enigzins op lijkt? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Bedankt voor de tips! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
the devils blood had me er nog niet in verdiept, maar wat een goede band is dit zeg. |
|
quote: Highway '61 Revisited. |
|
Meer een herontdekking: Kampfar. Ask yourself whether the dream of heaven and greatness should be waiting for us in our graves - or whether it should be ours here and now and on this earth. -Ayn Rand |
|
quote: Mooi liedje ja. |
|
quote: Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
The Ruins Of Beverast. |
|
October tide dmv Rain without end. Was er tot nu niet aan toegekomen. Erg vet, doet me denken aan nummers als funeral wedding van katatonia "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
'The Knife' en de afsplitsing 'Fever Ray' minimal techno Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Karel Anker en de Joden. Vooral "Geert Wilders krijg de tering!" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het anti-semitisme druipt er weer vanaf, zoals we van een goede rode gewend zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: nee jong! Whourkr en Noism signature |
|
quote: Ben trouwens meer een slechte rode, denk ik. Doordat ik in een voormalige SP-gemeente woon en weet wat die partij in de praktijk aanricht. Ik ken trouwens ook veel mensen uit Oss die met Marijnissen en familie te maken hadden. Verschrikkelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mar de Grises Krux November's Doom Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: alle drie |
|
+1 Goede smaak komt uu Ass'n! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |