|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: FP babe signature |
|
quote: ja ik overdrijf wel beetje maar helaas is het wel zo ...puur crap is dat van : "he luister jij naar bm ? -ja -ja ik vind Dimmu ook super! " wtf xD kan er zo depri van worden |
|
quote: mjah misschien wel maar het heeft wel heel wat met publiek te maken |
|
Toen ik 19 was had ik mijn VON dubbel lp al 2 jaar verkocht..... |
|
@hypnos!! KUTcholera! vanavond was die show in utreg!! ik post een minuut niet meer, ter nagedachtenis aan deze fantastische band die nu rip is. Liferuiner, het was gaaf zolang het duurde. Fuck the world and fuck you |
|
quote: signature |
|
Wieffie, toen ik Dimmu begon te luisteren was Enthrone Darkmess Triumphant net uit. Dat was destijds een bruut gave plaat. Dat vervolgens elke 12-jarige ze na gaat lopen doen maakt die 12-jarigen niet ineens prut en Dimmu sell-outs, hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
weet je: volgens mij hebben beide best wel schijt aan hun fans... Als ze namelijk echt doen wat de liefhebbers willen dan waren ze nu een tweede Dusk... aan het maken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Nachtmist, hij bedoeld dus niet Von Dutch hé signature |
|
quote: quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: I know zei ik ook niet het is alleen de manier waarop ... maar ja ieder zijn ding |
|
Als je commercieel succes wilt hebben ga je geen metal-muziek maken. Punt. Bovendien zullen er niet veel bands zijn die zichzelf opheffen omdat ze meer dan 10 platen verkopen. Je bent niet kvlt als je geen platen verkoopt maar eerder kvt, want blijkbaar vindt geen hond het de moeite waard om te kopen. [edit]vindt met dt, voor de letterzeikerds onder ons. U weet wie U bent [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-10-2008 21:17] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
|
Jennifer Lopez signature |
|
Ghehehe. Trui! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: zelfs als actrice is het niks |
|
Herontdekt dan wel.: Scepticism middels hun nieuwe, heerlijke plaat! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: her ass is Gigli signature |
|
Svart, mooi ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
rediscovering Selvmorrd al heeel lang niet meer naar geluisterd :O |
|
Wat een paar prachtige laatste pagina's MEW: http://www.myspace.com/mew [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-10-2008 0:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Commercieel is nog steeds een bizar begrip ook in de metalwereld imo. Bijvoorbeeld bij Dimmu ... In Sorte Diaboli en DCA om 2 platen te noemen mogen dan misschien wat minder tr00, kvlt en al dat gezeik zijn dan hun oude platen, maar het is voor de doorsnee mens (niet metalfan) nog steeds extreme muziek he. Ze zullen met die platen wel iets verdiend hebben, maar je kan dat "commerciële" succes toch onmogelijk vergelijken met een mainstream pop/rock artiest die waarschijnlijk meervouden verdient dan die "commerciële" BM-bands als CoF of Dimmu waarover het hier gaat? Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat lul je nou, het zijn allemaal joden die de wereld willen overnemen en zwemmen in het geld met hun haakneuzen :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |