|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die tweede band is dor mij ooit omschreven als een band die als Elexorien willen klinken maar niet genoeg kwaliteit bezitten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ok. Wil je muilperen? |
|
Transentience ik was daar vrijdag voor het eerst in De achterhoek arena klonk egt geweldig greetz van peter |
|
Deze http://www.transentience.com/ ???? Ik hoop toch van niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ja het was die ja ik vond het wel een goed optreden |
|
quote: Lol. Plaag die jongen niet zo, muziek is iets heel persoonlijks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ik ben wel wat gewent alleen nog niet zoveel naar optredens geweest en ik ga de lat wel hoger leggen ja:D en ik ben ook niet doof gheheh |
|
quote: Niet, deze band is algemeen slecht! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hmmz, na een bezoekje aan hun site moet ik hetzelfde concluderen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mwa ja alleen haar stemgeluid as niet zo krachtig want de muziek was een beetje overpowerd dusja je hoorde het wat minder maarjah |
|
Abske Fides ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Terwijl ik ze als band een stuk beter vind dan elexorien. En dan bedoel ik ook de tijd dat ik er ook nog inzat. Alleen de zangeres die ze toen hadden was te slecht. |
|
Misery Index |
|
a place to bury strangers |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
decrepit specter jammer dat ze niet meer nummers hebben om te beluisteren, maar dit is zooo mijn ding Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
+1 Zit met smart te wachten op nog meer opnames! (zonder de myspae te checken vraag ik het toch): iemand een idee wanneer er wat gereleased wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-11-2008 12:16] |
|
quote:dit staat op hun space: The Graveriders are currently in the studio working on their first demo recording. Music samples and more news to follow. Keep those pennies on your eyes for us . . . Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sigur Rós ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
of montreal blood red shoes beirut |
|
quote: Dit is serieus de eerste keer dat ik jou een niet-metal band zie posten, en wat voor één Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dan heb je niet goed opgelet, hij luistert ook wel eens Coldplay |
|
smaaklozen hier ook he. coldplay... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hou je smoel, rooie rimmert |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |