|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hammerfist |
|
quote: Dat is best een beestig orkest inderdaad Beukt 'em lekker Toffe ontdekking: Seabear Ijslandse band, moeilijk te definiëren, www.myspace.com/seabear [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 12-03-2009 16:40] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zou wel kunnen ja... Ken het al een tijdje, dacht dat ik het nog nooit gepost had. Ik kan het mis hebben natuurlijk Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Abyssos, best lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
best wel oud signature |
|
Ja ach, met de tijd mee gaan is gay. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
sehr sicher signature |
|
Pas de laatste Terrorizer mag gekocht (#181). Ben erg onder de indruk van Cobalt (Gin), Svarttjern en Trigger the Bloodshed. Ik kende geen van ze... There is no religion higher than Truth! |
|
Onder het motto 'beter laat dan nooit': Absu en Sarcófago Faustian Spirit of the Earth |
|
Shpongle geen band, geen heavy metal, wel über chill "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Austere, de nieuwe bevalt me zeer goed. |
|
Mass Effect OST. Dikke aanrader. Ik ben een ramp in omschrijven maar volgens mij is het [dark] ambient/synth pop/80's achtige shit. |
|
Trepalium |
|
Greenleaf, vette 70's rock!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://www.myspace.com/shyybr Ook geen idee hoe ik dit moet omschrijven, maar doet me een beetje aan de heftigere kant van Amesoeurs denken... |
|
Life doesn't get much better than this! |
|
én Ufomammut "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: signature |
|
Nou ja band... Lily allen met het nummer the fear. Briljant! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Atomic Rooster (70s rock) Oceansize (post-rock) Howlin' Wolf (blues) Tricky, Massive Attack (triphop) Allemaal namen die ik al tijden kende maar de muziek nog niet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
net (ongevraagd) een cd ontvangen via via van CUT YOUR THROAT. Dat ongevraagde is maar goed ook: super vette grindcore uit Griekenland! www.diymusic.org/cutyourthroat [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 19-03-2009 16:30] |
|
Ken ze eigenlijk al een tijdje, maar nog (te) weinig mensen kennen ze (of hoor er gewoon weinig over): Abigail Williams The Absence My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Divine Moments of Truth come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: zekerst de moeite signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |