|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die pallet past toch niet door de brievenbus of weh dah www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Ik heb een cd voor je ja. www.myspace.com/fondlecorpse Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pauper www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: hehehe, bedoelde wat anders shampoo... (iets met een sms vandaag). die pallet wordt als het meezit binnen 2 weken door de voordeur geschoven... |
|
quote:Ik ruil m tegen een Grindbashers cdtje. Fuck the world and fuck you |
|
quote: wat zegt ze? |
|
quote: Pauper. Met je touwtjes op je kop. Boeiender |
|
quote: thx. binnenkort bij MR. N. maar even luisteren, aangezien myspace tracks op deze pc niet at te draaien vallen... (loopt nog op kolen...). |
|
quote:ga je vet vinden dude. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, Pauper. Boeiender |
|
hehehe... ik zag trouwens dat je de release van Delain erg delay vond... gelukkig maak je met departure wel enorme vorderingen wat dat betreft... "wacht op een ban voor een dag voor MR. N, V.T> en Grindbashers ivm herhaaldelijk offtopic zwammen".. hahaha |
|
quote: Zekers. Jammer dat je er niet was zaterdag, anders had je ons hier kunnen vermelden. Boeiender |
|
nee, hou niet zo van on-topic reacties... al een optreden n.a.v. afgelopen zaterdag teruggeroggeld gekregen trouwens? |
|
- Final Prayer - The Faceless |
|
Enforcer (Swe) |
|
Terror 2000, zweedse Thrash metal band die niks serieus neemt met Speed (Soilwork) als zanger. |
|
Het is mijn ding niet maar ik wilde Wim deze mercyful fate rip niet onthouden....... www.myspace.com/portraitmetal Fuck the world and fuck you |
|
quote:Gaaf en ze spelen gewoon 27 feb in Leeuwarden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
graag gedaan Fuck the world and fuck you |
|
Grindbashers leuke band(on tipic) is dat zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Rise and Fall Supervette mix van Integrity en Ringworm! |
|
quote: Maar ik dacht dat ze nu een andere zanger hadden/hebben? En dat is dan weer jammer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Brocken Moon Blutklinge VI [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-02-2009 20:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |