|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom is er nog geen topic over de Olympische Spelen?! Nederland heeft al 3 medailles gewonnen!!! |
|
Nou, al drie. De Chinezen hebben er al 14. We hebben weer wat discipline nodig in dit land. |
|
Idd, fuck mensenrechten. |
|
2028, volgens mij is dat het jaar waar we voor kunnen gaan. En inderdaad, ik heb er ook al over gedacht een topic te starten, door lamlendigheid niet gedaan. 1 x goud, 1 x zilver, 1 x brons, en ik verwacht dat er nog wel een aantal bij zullen komen (zwemmen, roeien, beachvolleybal, judo, hockey). Zie hier het overzicht. Overigens stond er in de Pers nog wel een interessant artikel betreffende de Spelen waar ik het wel gedeeltelijk mee eens ben. Ze hebben het hier over het teveel aan Olympische categorieen. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-08-2008 2:34] |
|
ik ga voor de christenspelen signature |
|
quote: Wel een onderhoudend betoog ja. Het afschaffen van de vrouwendisciplines is natuurlijk niet haalbaar. Wel ben ik voor afschaffing van voetbal en tennis. Dat gaat natuurlijk nergens over. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gooi handbal en kleiduiven schieten er dan ook meteen maar bij. En omdat ik een schijthekel heb aan volleybal die ook maar En dat China/de VS veel medailles hebben is niet zo gek. Met zoveel inwoners kun je gewoon kiezen uit tig goede spelers om je team samen te stellen. Hier zijn het er veel minder die op dat niveau sporten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hehe, bedankt voor de link naar het artikel. Ben met een redelijk grote glimlach geëindigd. Ben het overigens helemaal eens met het artikel, met praktisch elke letter. Zo snel mogelijk van A naar B, al het andere is jammer - maar - helaas. Zeker als het gaat om van die teringsporten als snelwandelen of steeplechase, zoals daar al wordt aangegeven. Sowieso fokkin niet normaal, dat zwemmen. 4 keer series, 2 keer halve finales en 1 keer de finale, toch? En dat 32 fucking keer. Volgens mij is de enige reden dat ze zo disproportioneel veel wedstrijden hebben, het feit dat dat stadion nog een keer terugbetaald moet worden. Iets met sponsors en geen andere interessante watersporten. |
|
quote: Scherpe observatie! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Waterpolo! Dat is interessant, alleen de vrouwen doen het fatsoenlijk in NL. De heren zijn ronduit slecht. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jahaa, penalty! |
|
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Bazzio Attacks!!! |
|
Juischt! Ik was al bang dat ik de enige was die naar deze ex-deceptie zat te kijken |
|
Hahaha, met een half oog want het is bagger. Bazzio Attacks!!! |
|
Billen knijpen nu Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tegen Argentinie, dat wordt wat |
|
quote:dat wordt naar huis gaan |
|
quote: Gewoon terug naar de roots; geen vrouwen, naakt, geen barbaren (=niet-Grieks sprekenden), alleen nog de ruige/militaristische sporten van toen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dàt, en jammer, wanstaltig, afzien Nu even hopen op Bosch, ze doet het niet slecht. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-08-2008 13:04] |
|
Nice, nog een judoplak. Mooie ippon ook. |
|
Morgen 4:45 maar ff de wekker zetten voor VDH Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat is me toch wel iets te vroeg. Misschien dat ik de nacht even doorhaal en dan bezopen ga zitten kijken. En anders de herhaling. |
|
Ik mis korfbal op de Spelen. |
|
En ik jeu de boules en koekhappen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Pieter is aan de dope. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |