![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Over een kwartiertje de 200m finale heren! Ben benieuwd naar de tijd van Bolt. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
En weer goud en een nieuw WR voor Bolt! 9.30 ![]() Martina van de Nederlandse Antillen heeft zilver. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Ja die Bolt is werkelijk van een andere planeet ![]() Sterk van Martina ![]() En lullig voor Spearmon ook. Op de lijn lopen mag dus niet? Oh en het was 19:30 he ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-08-2008 16:44] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: 5-2!!! ![]() ![]() |
|
zat net tafeltennis te kijken de Nederlanders Li Jiao en Li Jie winnen van de Luxemburgse Ni Xia Lian en de Oostenrijkse Liu Jia. doen er alleen Chinezen mee?? ![]() |
|
quote: Doen die Chinezen op TV nu ook al alles nasynchroniseren; Li Jiao zal wel de Vries betekenen en Li Jie De Boer, zoals Ni Xia en Liu Jia ook wel vertaald kunnen worden :p Maar het zijn wel de dames die het doen deze spelen... Offtopic: Gurben, het gaat prima hier, alleen moest ik even een telefonisch interview doen voor mijn nieuwe 'broodheer' (dat Vampire klopt niet meer, maar ach...) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Tsja, en dan wordt de Antilliaan ook nog gediskwalificeerd... Voor zoiets futiels, maar goed, het is geen Phelps en die Amerikanen willen dan, als dat twee plakken oplevert, de sportgedachte wel even naar het tweede plan verwijzen vermoed ik zo. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ja, en als Nederland een extra plak had kunnen krijgen door aan te geven dat een sporter de regels overtrad was het allemaal prima geweest. Buiten de baan lopen is toch gewoon tegen de regels? ![]() |
|
quote: Net nog in de herhaling gezien. Buiten de baan was het niet, het was tweemaal met zijn linkervoet op de lijn. Maar ja, helaas is dat ook reden tot diskwalificatie. Eenmaal mag, maar tweemaal niet, kennelijk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Die zwemmert. ![]() ![]() ![]() Te gaaf. Nu hopen dat die waterpolodames nog kunnen winnen. Van 4-0 naar 5-5 ![]() ![]() |
|
quote: Je ziet mij nergens zeggen dat het raar of slecht is. Jammer vinden, dat is iets anders. Maar de uitslagen zijn puik, en er was inderdaad veel tegenslag, vooral voor Schellekens-Bartels en Voorn. Verrassend triviaal ![]() |
|
Damn, blijf hier heen en weer zappen, SPANNEND! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yes, GOUD voor de dames, Super!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ongelooflijk! Dat scheelde niks! Fucking gaaf, nummer 6!! ![]() ![]() |
|
En nu nog strafballen op Ned 2 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Mijn excuses voor het feit dat ik je dan verkeerd begrepen heb. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen op doping gepakt worden. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Tot nu toe 4 paarden geloof ik.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ![]() Plus nog een atleet of 5. O.a. de nr. 2 van de zevenkamp. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Jammer van de hockey heren, weer die verrekte Duitsers. ![]() |
|
Ach ja, 't kan altijd nog slechter... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |