|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom trekken ze hier allemaal zo'n pijpmuiltje |
|
eh, Wilhelmus playbacken?? |
|
Wie vinden jullie het knapst? |
|
Die met die oranje sokken. |
|
quote: |
|
Dat wijf is 2 meter volgens mij. Doe mij die Fatima maar, en die ene die niet mee is maar wel bij Studio Sport zat. |
|
De heren hockeyers krijgen flink op de kloten. 0-3 achter binnen 10 minuten En doe mij trouwens Ellen Hoog en Maartje Goderie maar |
|
de heren wil het niet zo lukken he op de spelen? |
|
Tia Hellebaut over de 2.05 m Goud voor België !! [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 23-08-2008 15:25] Verlekkerd op dood metaal |
|
Hehe, toch nog goud. |
|
De Kroatische kon er niet mee lachen Eerste keer goud op atletiek in wat... 45 jaar? Heuj!!! |
|
Is België toch nog goed bezig. Verrassend triviaal |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dom ook, wat een prof. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nu ja, twee medailles Maar ben er toch blij mee Faustian Spirit of the Earth |
|
Spanje doet het toch best aardig in de basketbalfinale. En net als Mart Smeets vind ik de arbitrage en het al dan niet herhalen van acties door de regie geregeld zeer dubieus.. |
|
Hopla! Zotte match basketbal, USA verdiend gewonnen! |
|
quote: inderdaad smerige Americano's signature |
|
quote: |
|
Mooi showtje gaven de Chinezen weer weg. Vuurwerk erin? Tuurlijk! Doe maar veel! Ook als het qua moment niet helemaal strookt? Ja joh, hoe meer hoe beter Ja maar waarom... OMDAT WE HET KUNNEN NATUURLIJK! (Tv kijken met mij in de buurt kan op den zenuwen gaan werken) Het commentaar op Eurosport was alleen af en toe om te huilen. Dingen 3 keer vlak na elkaar vertellen bijvoorbeeld. Ja joehoe, nu weten we het wel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
fijn dat die onzin weer is afgelopen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vind ik haar in de hockeyoutfit toch een HEEL stuk geiler. En toch nog zeven keer goud. Niet verkeerd, maar het had echt meer kunnen zijn. Afijn, het blijven natuurlijk wedstrijden. |
|
Mart Smeets zat al zo op de hockeydames te geilen en nu krijgt ie verdorie Minke Smabers ook ngo eens als schoondochter hahahahah Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wat een bofkont hè, als dat niet... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |