|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Shiiit, vet. |
|
Zo, de honderd meter vrouwen compleet voor Jamaica! 1 x goud, 2 x zilver, aparte uitslag voor het hardlopen! |
|
Jammer van Gevaert. In heel haar carrière amper teleurgesteld en nu laat ze die finaleplaats zo dom liggen Faustian Spirit of the Earth |
|
Fuck man wat een eindsprint op de 10 km...zo gaaf om te zien. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Morgen de Belgische voetbalploeg tegen nigeria. Als ze Italië kunnen kloppen, dan ook Nigeria, zilver of brons moet te doen zijn! [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 18-08-2008 19:47] Verlekkerd op dood metaal |
|
Ik hoop op de finale, ons jong ploegje speelt erg goed tot nu toe Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi de dames van het waterpolo staan in de finale! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Nigeria 4-1 België Brons zit er denk ik niet in, maar wie weet. Verlekkerd op dood metaal |
|
Jammer foar ús Epke Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zonde inderdaad. De ruiters bakken er ook weinig van. Springploeg had megaveel strafpunten, dressuurploeg stond in de landenwedstrijd achter de Duitsers. Hopen dat ze vanmiddag in de individuele kür Duitsland achter zich laten, maar dat zal nog lastig worden. Verrassend triviaal |
|
quote: inderdaad, vraag me af of ze klaarstaan met die schermpjes omdat ze dit soort dingen 'verwachten' of omdat ze eventuele opduikende protesten of wanstanden uit het beeld kunnen halen. dat tweede lijkt me ook vergezocht maar dat eerste lijkt me te naief om waar te zijn. met andere waoorden: waarom staan die lui uberhaupt klaar met schermpjes..? wow ik ben het een keer met je eens hehe. Je moeder. |
|
quote: Ze hebben niets te verliezen natuurlijk, maar vandaag hebben ze toch een serieuze pandoering gekregen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Gelukt. Who0t, nog meer goud voor Nederland. Verrassend triviaal |
|
Goud, natuurlijk. Rijden tegen Anky van Grunsven is toch ongeveer als tenissen tegen de zusjes Williams. Een hele uitdaging maar je maakt eigenlijk geen schijn van kans. |
|
Mwoah, in de landenwedstrijd stond Werth wel voor. Het is een geduchte concurrente. Zulke concurrentie was er een paar jaar geleden niet voor van Grunsven. Werth heeft het echt verknald met de pirouette, waar Satchmo besloot stil te staan en zijn achterhand om te gooien. Als dat gebeurt is de kans verkeken, helemaal als Anky hekkensluiter is in de competitie en 9 's haalt op de piaffe en passage. Ben eigenlijk benieuwd of van Grunsven echt gaat stoppen. Verrassend triviaal |
|
hmmm ik weet t niet, dit zou een mooi moment voor der zijn. Nog een keertje gaan en dan toch gepasseerd worden (zie Van den Hoogeband) is natuurlijk een stuk minder leuk dan MET een plak met pensioen. maarja, dat moeten we nog even zien. |
|
Ja, zo is dat. Misschien is het beter om op het hoogtepunt te stoppen. En er is ook heel veel jong dressuurtalent in Nederland. Verrassend triviaal |
|
yep, there is, die kunnen over 4 jaar meedoen in London . Het is toch daar? |
|
Ja in 2012 is het in Londen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Zo dominant zijn de zusjes Williams niet meer tegenwoordig, zoals deze Olympische Spelen een goed voorbeeld van was. |
|
En ondertussen zijn de Nederlandse hockeydames bezig gehakt te maken van Argentijnse biefstuk... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hee John! De groeten aan jezelf terug Je was Bianca nog op Dokkem tegengekomen hoorde ik? spelfout weggehaald... |
|
quote: Hey Gurben; mooi, de groeten zijn aangekomen. Ja, ik was een soort van chauffeur voor Trail of Tears, je moet toch iets doen om Bianca backstage tegen te komen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hehe, ja daar moet je wat voor doen haha. Alles bietie goed daar verder? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |