|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
het was wel klasse ja signature |
|
T hoogtepunt tot nu toe vond ik toch die gewichtheffer die zn arm uit de kom tilde. Onzinnige sport! |
|
Link? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het gaat wel weer lekker, Bos en Mulder beide niks in de keirin. Zure zult. Wel mooi voor de Belgen, ik gun jullie ook nog wel een medaille. Ook al is het dan Olympisch voetbal |
|
En Belgie gaat NU rennen. |
|
quote: Was een filmpje van, maar lijkt wel of iedereen em heeft verwijderd. http://frontpage.fok.nl/nieuws/97186/-OS:-Pijnlijk-ongeval-bij-het-gewichtheffen.html Hier wel de FOK fp link. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Stond in ieder geval ook in het FAIL-topic. |
|
Dat voetbal is weer van een lekker niveau zeg, tering. |
|
Klopt, maar wel 1-1. |
|
quote: Ook al weg, hoerecensuur, bah. |
|
quote: stel je voor, finale België Nederland signature |
|
die Messi speelt wel zaaaalig signature |
|
Tering, die Usain Bolt (ofzo) loopt gewoon al-op-z'n-borst-slaand over de finish met een nieuw wereldrecord op de 100 m. Te gaaf. :') |
|
quote:Idd! Wat een race en wat een tijd! 9.69 |
|
Verlenging, oranje speelt toch een goeie wedstrijd. Benieuwd! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: die kan nog veel sneller signature |
|
Inderdaad. Ben ook erg benieuwd naar zijn 200 meter. quote:Nee dus Go Duivels! |
|
Drenthe had drie minuten voor tijd de vrijwel winnende treffer moeten maken, maar meneer probeerde het weer eens opzichtig mooi te doen. Phelps heeft het record van zeven gouden medailles van Spitz inmiddels geëvenaard. |
|
Arrogantie ten top, maar shit wat is zo'n basketspel van USA aangenaam om naar te kijken! |
|
Hehe, leuke wedstrijd van de Belgen tegen Italië en eindelijk eens wat positief voetbal van ons land Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een koning is die Phelps zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zie het nu staan ja. Teringjantje, en op eentje na alles in een nieuw wereldrecord. Nice. Edit: Nederland doet het vandaag ook niet slecht, 1 x goud (vrouwel licht dubbel, roeien) en 2 x zilver (vrouwen 8 roeien & zeilen) erbij! Daarbij ook Bos en Mulder door op de sprint, vrouwen waterpolo door naar de halve finale! Alleen Marleen en Hinkelien hè.. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-08-2008 12:49] |
|
Roeien 8 bij de vrouwen ook zilver. Was nog best een geinige race, lagen bijna de hele wedstrijd op positie 4 a 5 maar toch nog zilver dus. |
|
quote: http://skoften.net/index/video/gewichtheffen Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |