![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Interpretatie denk ik dan. Het is bij bepaalde worpen (offerworpen, bvb) moeilijk te zien wie de ippon daadwerkelijk maakt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hmm, ik lees net dat Grol de scheids gelijk geeft, dus het zal wel.. Vierde brons alweer. Lelijke kleur is dat.. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Beetje jammerlijk einde van VDH's mooie carriere, minimaal brons had ik toch wel zeker verwacht. ![]() |
|
einde van zn cariere? vrijwillig gestopt of enorme blesure? en over de enige sport daar die me boeit: de nederlandse honkbal ploeg heeft weer verloren ![]() Je moeder. ![]() |
|
Het NOS-interview een uur o.i.d. na de wedstrijd was dat betreft wel mooi, daar legt hij ook in uit waarom hij geen brons heeft gepakt, hoewel dat had gekund. ![]() |
|
quote: De nederlagen zijn ook niet mis qua cijfers, maar ja, met de Haarlemse Honkbal Week en de oefenpartijen ter voorbereiding op de Olympische Spelen leed Nederland ook constant kansloze nederlagen. Ze zijn gewoon totaal uit vorm. ![]() |
|
idd, drama. was ik maar nooit gestopt, dan stond ik daar nu NL te redden ![]() Je moeder. ![]() |
|
Je bent nu toch ook een knuppel? :') ![]() |
|
Federer er ook al uit, idem de Williams zussen. Ik begin stilaan medelijden te krijgen met Federer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
hahah Williamzen heeft iemand een foto van de Chinese ploeg van de meisjes die goed wonenn op acrobatiek en zo??? ![]() signature ![]() |
|
De Nederlandse baanwielrenners hebben een goede periode uitgekozen om totaal uit vorm te zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 15-08-2008 21:10] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Die Nah Li is goe bezig tegen Safina in de halve finale signature ![]() |
|
haha, ItaliË 2-1 achter tegen de belgen, Belgen nochtans na 17 minuten met rood en penalty achter signature ![]() |
|
Gister ff dat wildwater varen zitten kijken, dat was wel leuk, klote voor die Duitsers die tegen die paal opvaarden, die hebben nou wel wat blauwe plekjes denk ik. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
btw, Wie heeft dat filmpje nog gezien van die gewichtheffer? Dat zag er best.....ehm...pijnlijk uit. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Halterkoppen. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
3-2 voor BElgië tegen ItaliË!!! en die assholes hebben al 2 penalties gekregen, en we speelden een uur met een man minder!!! signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() SPAGHETTI'S GO HOME!!!!!!!!!! signature ![]() |
|
Gaan de Belgen dan toch een medaille scoren? ![]() ![]() |
|
Gay ligt er al uit in de reeksen signature ![]() |
|
quote: tuurlijk niet, ze kunnen nog 4de worden ![]() signature ![]() |
|
quote: Woehoe, net ook gezien, supermatch! ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |