|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Trefbal zou gaaf zijn op de Olympische Spelen. |
|
Spijkerpoepen. |
|
Swientietikk'n |
|
quote: Ghehehe heb stiekem toch wel heel hard om deze film gelachen |
|
De Belgische voetbalploeg heeft zich geplaatst voor de kwartfinales. Nu tegen Italië. Ben eens benieuwd of ons apenlandje een medaille gaat halen. Ik gok van niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
haha tuurlijk halen ze dat niet Against God and Government |
|
Nu de judoka's er uit liggen niet nee.. |
|
quote: Er is wel nog een kans, nl. Kim Ghevaert. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bwahhh... Goed voor een EK of WK, maar de Olympische titel is niet voor haar weggelegd volgens mij. Haalt ze niet. |
|
quote: Jullie moeten toch wel ergens goed in zijn? |
|
|
|
Nou ja zeg, als landen als Azerbeijan en zo medailles halen, dan moet er toch zeker wel ergens voor de belgen een bronzen plak in zitten? Korfbal misschien? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Volgens mij staat er geen korfbal op het programma. |
|
Schaep, wat is dat in vredesnaam? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Een kelder. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 'n kelder. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik vat hem Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: quote: |
|
Ja VDH, verkeerd gegokt. Jammer. Tevens gisteren ook jammer van de Holland vier en Mark Huizinga. Allemaal hadden ze eigenlijk medailles moeten binnenhalen. Maar nu wederom mooie kansen in het judo, Henk Grol staat verdomde goed te judoen. |
|
Godverdomme stelletje tyfusscheidsrechters. |
|
Dat Belgische zwemmen is toch ook z'n hoogdag voorbij .. |
|
quote: Wat was het probleem? Ik heb 't (judo) helaas niet gezien... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Achteraf hebben de scheidsrechters wel gelijk. Grol stond voor met Waza-Ari en zette een aanval in die tot een onduidelijke ippon leidde (beide judoka's op de rug). Uiteindelijk kreeg de Kazach het punt. Grol heeft ondertussen wel brons gehaald, maar hij had gemakkelijk voor goud kunnen gaan. |
|
quote: Ah OK, wel prettig dat de scheidsrechters het toch goed hadden Je kunt ook beter Jiu-Jitsu doen Daar is de puntentelling wat minder complex en wat stabieler (=dat niet door een verkeerde toewijzing de stand opeens heel erg veranderd). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |