|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mee eens, maar dat is weer een ander verhaal http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Metallica speelde bijna 2,5 uur met 2 voorprogramma's... dus wtf?! het was een te gek concert weer! |
|
tja, eigenlijk is het al gezegd, geluid was ronduit KUT. Viel binnen bij the Sword, niet helemaal mijn ding, dus geen mening. Machine Head was toch wel een van de bands waar ik voor kwam, ben een van die vijf mensen die ze nog nooit had gezien, maar wat was het kut. Geluid was veel te slecht om ervan te kunnen genieten, het publiek was bijzonder levenloos, dus de band genoot ook niet, en dat lieten de bandleden duidelijk weten bij aftocht. Alleen Rob die nog verplicht even gedag zegt, en beweert dat het publiek "awesome" was, nou allesbehalve. Miste een heel stuk beleving. Metallica heb ik al eens beter gezien, maar de show was leuk, alleen was nog steeds het geluid Kwalitatief Uitermate Tegenvallend. Ik zat 1e ring, zicht was al met al redelijk, alleen het geluid om te huilen. Heel jammer, want ik had er veel zin in ! Ook hier miste ik wel enige beleving bij het publiek, natuurlijk werd er meegezongen op de bekende nummers, maar was het af en toe stil, en ik heb weinig echte beweging gezien. Vind ik ook niet |
|
quote: Aan een kant mee eens, maar aan de andere kant vind ik The Sword sowieso niet echt boeiend en bij Machine Head was het geluid zo ontiechelijk slecht dat er niks van te maken was. Dan had ik liever nog een paar nummers Metallica gehad... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Precies, kijk naar mij :') Against God and Government |
|
quote: Iets wat beter bij de stijl van Metallica past. En daar hoort wat mij betreft The Sword, Machinehead, Korn, Slipknot, Bullet for my Valentine en nog meer van dat brulapengejengel (mijn mening) niet bij. Oplossing zou van altx kunnen komen. Metallica zou er best voor te vinden zijn denk ik en ook zonder voorprogramma wel die 60 euro waard. quote: |
|
Het geluid was in 2006 bij de voorprogs ook zwaar kut. En toen metallica begon in één keer prima. Meschien doen ze het expres The trend is dead. |
|
Smaken verschillen gelukkig, maar ik stoor me het meest aan wat men bij deze bands zang noemt. Dat is met de beste instellingen niet goed te krijgen. Zo'n beetje het geluid van iemand die doet kotsen, schijten, ruzie maken met schoonmoeders, een olifant pijpen enz... en dan allemaal tegelijk door datzelfde gat (strot dus). [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 31-03-2009 17:50] |
|
quote:Moet je de volgende keer maar naar J. Smit gaan. Boeiender |
|
quote: Ben jij er dan ook? |
|
quote: Nee, ik hou meer van het geluid van iemand die doet kotsen, schijten, ruzie maken met schoonmoeders, een olifant pijpen enz... en dan allemaal tegelijk door datzelfde gat (strot dus). Boeiender |
|
quote:goh... |
|
quote: Dan kun je tijdens Sonisphere uit je dak. |
|
quote: Nou, ik kan ook wel op andere plekken voor minder uit mijn dak, heb ik Mojomaffia niet voor nodig. Boeiender |
|
quote: Mjah... Mojo Helaas zitten we daar bij vele concerten aan vast. |
|
Fight fire with fire en the prince. Tering, dat is vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: No Remorse en Trapped Under Ice kwamen ook nog voorbij. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
alsof t niets is... ook nog hits als the thing that should not be, trapped under ice en of wolf and man! [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 31-03-2009 19:17] |
|
quote: Trapped Under Ice is een vrij ondergewaardeerd Metallica nummer, gaaf dat ie weer eens wordt gespeeld. |
|
Oja die was ik nog vergeten te vermelden, gaaf was dat inderdaad. Against God and Government |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |