|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hier krijg je een behoorlijke van!!! |
|
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl U heeft 2 ticket(s) besteld voor: METALLICA & GUESTS Ahoy Ma, 30/03/0919.00 uur Uw ordernummer is: 0135267203520319 wat een mazzel, opeens was ik in het bestel scherm Against God and Government |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Netjes Rotzak Staanplaatsen? |
|
|
|
quote: Dat weet ik dus niet haha Against God and Government |
|
heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor: ________________________________________________________________________ METALLICA & GUESTS Ahoy Ma, 30/03/09 19.00 uur JA !!!! NATUURLIJK !!! Vind ik ook niet |
|
Zit plaatsen dus, maargoed in Ahoy ken je zo naar beneden lopen. Against God and Government |
|
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen. Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren. ?????????? ik kan nergens klikken gvd |
|
net ook laten lopen, een ik kwam er door met F5-en. nu kunnen vrienden van mij er ook heen haha. |
|
voor iedereen die dat handig vind/.... |
|
Naja, veel verder dan 1 kaartje op de 2de ring kwam ik niet. Gekozen voor verder kijken en mijn vriend de blauwe balk staat zijn ding weer te doen. Dan dus maar niet |
|
ik heb een rolstoel dus ga voor de rolstoelplekken.... |
|
quote: |
|
error pagina dan maar opnieuw... hmmz misschien moet ik eens wat contactjes aanspreken voor die rolstoelen hahaha er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: |
|
uitverkocht |
|
quote: Haha, hoeveel verschillende soorten foutmeldingen kan je krijgen? Heel bijzonder, ik heb al zo'n 10 verschillende voorbij zien komen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
niet genoeg kaarten beschikbaar, dan weer de error en nu weer in de wachtrij... *zucht* er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
De tering ermee. Ze bekijken het maar |
|
quote: tis ook al uitverkocht klaassie |
|
quote: maar t podium staat op de volgende tour in t midden, dus iedereen kan zien! |
|
marktplaats: Metallica kaarten beste plaatsen in Ahoy Ticketshier heeft de beste kaarten beschikbaar voor Metallica in Ahoy Rotterdam 30 3 2009 Kaarten beschikbaar voor zitplaatsen in de beste vakken staanplaatsen Wij versturen de... slechts 149 euro per kaart. afschieten! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
pffff dit zal dus in de toekomst alleen maar erger worden! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |