|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is 1 van de vele random foutmeldingen die je krijgt omdat de site het gewoon niet aan kan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Echt te triest dit dan? Als ze zoveel kaarten hebben, laten ze dan ook een goed werkend systeem aanschaffen. Against God and Government |
|
quote: Vorige week had ik nog een balk die heb ik nu nog niet eens! see you at occultfest! |
|
Na een tijd in de wachtrij te hebben gestaan: Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid. Heeft iemand enig idee wat daaraan te doen is? |
|
ook leuk dat de voorverkoop van pink om 10u begonnen is! ze weten echt van aanpakken bij ticketservice en live nation! |
|
Dat denk ik dus ook.. Afijn: hoe doen jullie dat trouwens? De ticketsite is 1 van mijn tabs in Firefox en ZM staat op een andere. Is dat verstandig of kan ik er beter een aparte IE of Opera sessie aan spenderen? |
|
Ik heb alle beveiliging uitgezet, zowel in de browser als de firewall en virusscannert. Against God and Government |
|
quote: Gewoon negeren. Als je ergens op kan klikken (bijvoorbeeld naar Metallica zoeken bovenin), gewoon doen. Of proberen de pagina te refreshen. In ieder geval NIET weg klikken. edit: Dit is ook 1 van de vele random foutmeldingen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-10-2008 10:21] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vorige week ook gehad, heb weggeklikt omdat ik de boel niet vertrouwde maar misschien moet je dan gewoon verder gaan. see you at occultfest! |
|
moet je je complete beveiliging uitzetten voor het een beetje werkt ofzo ??? Vind ik ook niet |
|
geen idee.... bas heeft hem aanstaan in volle verwachting. hij heeft wel zijn beveiligingsinstellingen laag gezet omdat hij de vorige keer hier meldingen over kreeg er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nee, als een website overbelast is, gaat hij willekeurige foutmeldingen geven. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
En die van Trommelen maar zeggen dat ze de boel hebben upgedate yeah right en dat ze ervan hebben geleerd en dat het nu wel goed moet gaan duh! see you at occultfest! |
|
Ik blijf stug vasthouden... tot nu toe kut kut en nog eens.. Vind ik ook niet |
|
Had ik trouwens al gezegd dat dat tyfus systeem me opnieuw in de wachtrij heeft gezet, terwijl ik er al lang en breed voorbij was? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
heb nu eindelijk een blauwe balk see you at occultfest! |
|
quote:Nope, maar troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.. |
|
quote: Mij ook,... Al een keer of 20. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zijn die lui nu zo dom daar dan? Dit geouwehoer heeft mij vorige week ook al de AC/DC kaarten gekost. Against God and Government |
|
volgens mij had dit een geweldige wachtrij kunnen zijn.... VOOR HET POSTKANTOOR !!!!!! wat een geouwehoer dit... Vind ik ook niet |
|
Jeuj, mijn balk is er weer |
|
waah zit ik weer op ticketservice krijg ik weer de melding dat er teveel gebruikers zijn en over een paar minuten nog een x moet proberen!!! see you at occultfest! |
|
quote: haha ja, maargoed dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en word je niet zomaar weer achter in de rij geplaatst. Against God and Government |
|
eerst maar see you at occultfest! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |