|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
pfff... blauwe balk again... |
|
Dan maar niet hoor... Boeiender |
|
LOL 70 euro voor Metallica. Beste grap van de dag |
|
Owke, ik ga zeer waarschijnelijk NIET. Jezus, 70 euro. ze zijn niet goed. The trend is dead. |
|
Hehe, het schilderij van Lars brengt niet genoeg op zeker. Tering, 70 euro spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik niet, ondanks MH wat is dit voor shit om MH steeds als voorprog neer te zetten. Eerst bij slipknoop en nu dit! Gewoon los bastards ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:en toch zal het weer binnen een paar uur uitverkocht zijn |
|
Heerlijke combi maar ik sla ditkeer maar over denk ik.. |
|
In 2006 betaalde je ''slechts'' €49 excl servicekosten(€4,05). Een kleine prijsverhoging van ''slechts'' €15 [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-10-2008 21:41] |
|
Vind het nog wel meevallen eigenlijk, is toch vrij 'normale' prijs? |
|
quote: pukkelpop was ik ook bij. nou heb ik dat niet zelf neer moeten tellen, maar ik vond het een geniaal optreden. zeker t geld waard. deze keer zal ik over moeten slaan, financieel gezien moet ik voorlopig eventjes rustig aan doen... edit: en voor m'n nek zou het waarschijnlijk ook niet echt bevorderlijk zijn. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 22-10-2008 15:45] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Tuurlijk, Nederland, land van de knuppels, |
|
Lijstje! Ontzettend NIET aanwezig: - Jenje - Ralph - Lain Bruce Banner |
|
Lijstje! Ontzettend NIET aanwezig: - Jenje - Ralph - Lain - Staalman Om Jenje weer een gelukkig gevoel te geven... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 22-10-2008 16:14] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quotehaakjes weghalen |
|
Dat maak ik zelf wel uit... en zeker als je op die toon begint! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ha ha kan nu al niet op de site van ticketservice komen LOL! see you at occultfest! |
|
quote:dacht je dan dat het gratis was ? jankjong. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik vergat de pijpsmiley, sorry hoor ... |
|
Die kut band op 200 mtr van mijn aardse paradijs vandaan, Fuck the world and fuck you |
|
quote:dat wordt nog leuk morgen |
|
quote:Hou jij je grote mond eens dicht over Machine Head! |
|
quote:maar, maaar. dat ging over metallica! Fuck the world and fuck you |
|
quote: idd, voor alle grotere namen in alle genres is het prijzig... Je moeder. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |