|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
haha, dan kun je nog beter lid worden van de metallica club... kost 60 euro... per kaart 71 euro. 2 kaarten 202 euro en garantie dat je er hebt. via dit soort louche zaken tickets krijgen werkt toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 25-10-2008 11:48] |
|
Dit zijn ook de jongens die ervoor gezorgd hebben dat de gewone man er vanmorgen voor 64 euro niet doorheenkwam. Deze kaarten van enkele honderden euro,s waren al bij hun te koop afgelopen maandag, echter ook hun hebben ze vanmorgen pas kunnen kopen, op dezelfde manier. Is dit dus wat Rob Trommelen met zijn heerlijke betrouwbare grijns wil?? Ik hoop dat nog meer zomerfestivals van hem gecancelled moeten worden, opknopen deze persoon! De zwarte markt lacht zich kapot, of is Rob Trommelen zelf de Zwarte Markt? |
|
Na een paar keer voorbij de wachtrij gekomen te zijn, kreeg ik telkens deze foutmelding: Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid. Nog een paar keer geprobeerd met gewijzigde internetinstellingen, maar telkens dezelfde foutmelding... |
|
quote: zou er al een hyve bestaan? wie-bezorgt-rob-trommelen-een-bak-stront-op-de-oprijlaan.hyves.nl? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Die heb ik ook tienduizend keer gehad, maar ik had even de link gebookmarkt en heb het gewoon steeds opnieuw geprobeerd. Ik moest ook een keertje even helemaal opnieuw beginnen op www.ticketmaster.nl, omdat hij blijkbaar helemaal de draad kwijt was. Maar als je de wachtrij voorbij bent, kun je je nog wel wat permitteren, alhoewel je dus soms ineens weer erin wordt gezet... De site is blijkbaar een beetje brak op gezet. Het lijkt erop dat hij per pagina van alles in cookies opslaat en dat je dus netjes vanaf het begin erdoorheen moet, omdat hij anders in de war raakt. En soms lijdt hij dan ook nog eens aan geheugenverlies. Ik heb overigens wel kaartjes, geen goede plaatsen, maar ik kom in ieder geval Ahoy in. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Degene waar ik uiteindelijk de kaarten mee besteld heb, was gewoon 1 van de vele tabs in mijn FireFox 3. Ik had IE6 er ook naast staan, maar die had er dit keer geen zin in. Het grappige is dat het vorige keer met AC/DC precies andersom was. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
same here... acdc ging beter met safari, metallica beter met firefox geen pijl op te trekken geen kaarten binen, bleef in de browserfoutmeldingen hangen... |
|
Wat trouwens nu ook meegespeeld heeft (dat het zo snel uitverkocht is), is omdat de leden van de fanclub drie dagen vantevoren al kaarten konden gaan bestellen. Bij AC/DC startte de voorverkoop voor leden van de fanclub op hetzelfde moment als de reguliere voorverkoop. Ik was gister in de Free Record Shop voor de aanbieding van 3 AC/DC's voor 25 euro en de verkoper vroeg me dus of ik (wel) kaarten voor AC/DC had (hij niet namelijk), maar toen kwamen we dus op Metallica. En hij zei dat de Metallica fanclub pakweg 8.000 leden heeft in Nederland en als die allemaal een kaartje zouden bestellen, je het vandaag niet eens hoefde te gaan proberen... Dat bleek ook (bijna) wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Klotezooi.. We hebben zelf kaarten, staanplekken, dus ik mag niet mopperen. Maar opnieuw heeft maar een zeer klein deel van onze groep kaarten, waarvan er ook nog 4 via de fanclub. Overigens, ik was er voor een tweede keer doorheen, kon ook kaarten aanklikken, en toen ik op 'transactie voltooien' klikte, gaf hij de melding dat ik 't maximaal aantal kaarten per account overschreden had. Ik dacht dat je maar 2 kaarten per keer per account kon bestellen, maar je kan dus uberhaupt maar 2 kaarten per account krijgen! Tering, ben het dus de hele ochtend blijven proberen voor vrienden, maar dat had dus geen enkele zin achteraf. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Er stond ook expliciet per transactie en niet per account. Dus lekker misleidend... edit: Dit staat er letterlijk op LiveNation: "Let op: kaartverkoop uitsluitend online via livenation.nl. Maximaal twee kaarten per persoon per transactie." [Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-10-2008 12:34] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hij heeft natuurljk veel pech gehad, en voor niks achter zijn pc gezeten. Helaas moet ik wel zeggen niet om de heer trommellen te verdedigen, dat het logisch is maar 2 kaarten per account, omdat anders zwarthandelaren gewoon tig keren er doorheen kunnen komen. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:in welk vak zit je dan? |
|
quote: Dn Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zij Maar inderdaad, ik snap dat principe ook wel. Ik wist het alleen niet en het stond ook nergens. Als ik het geweten had, had ik meteen op twee accounts ingelogd. Ik was aan 't proberen terwijl ik m'n vriendin aan de lijn had waar de kaarten voor zouden zijn. Ik had 'r al blij gemaakt, maar met een dooie mus dus helaas. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:eigenlijk belachelijk dat ze kaartjes voor dat vak verkopen |
|
Misschien is het wel een groot complot tussen Mojo en de zwarthandelaren! |
|
quote: Ja, maar we gaan wel ergens op een trap zitten of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zo en dan dacht ik dat ik voor acdc slechte plekken had... denk jij dat je makkelijk ergens tussendoor kan hinkelen om een beetje zicht te krijgen? |
|
|
|
mijn hemel... |
|
Idd... Weer zo´n online soap... Laat maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
4) Hoe werkt de relatie tussen Ticketmaster en GET ME IN! precies? Ticketmaster werkt samen met GET ME IN! om consumenten de kans te bieden alsnog kaarten te kunnen kopen in het geval ze de eerste verkoop van kaarten gemist hebben of indien ze op zoek zijn naar andere plaatsen. |
|
quote:Riiiiiiiiiiight |
|
An is ook niet het meest sterke vak.. Maar he, we hebben kaarten !!! Vind ik ook niet |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |