|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hhmm... vak Ci 2x... Maargoed, ben toch binnen |
|
Heeft iemand nog ruimte in de auto van en naar het zuiden ? Natuurlijk betaal ik mee! Bla |
|
Goffert - Metallica - Zomer plus nog veel meer bands..... |
|
quote:cool |
|
Aha, Fields of Rock leeft dus weer? |
|
Heet nog anders...MyFirstSonySfeer oid Maar dat plannen ze weer precies een week na Waldrock...dan zal WR voor de meesten wel het onderspit delven 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Als iemand nog een kaartje zoekt voor het Metallica optreden op 30 maart in de Ahoy in Rotterdam, dan heeft een vriendin van me nog 1 zitplaats voor je over... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Denk het niet hoor, kijk naar Stonehenge / Zwarte Cross, mensen kiezen wat ze het leukste vinden, en Waldrock is sowieso veel leuker dan welke FoR meuk dan ook. Boeiender |
|
quote:tempting.. Maar geen geld vrees ik. En ik zie Machine Head er ook niet meer bij staan op de Ahoy site |
|
huh ??? Grapje ??? Vind ik ook niet |
|
quote: Ik zoek een fotopas - lijkt erop dat m'n oude bron is opgedroogd Najja, in de tussentijd houden we het maar bij plaatjes schieten van kleine shows... |
|
quote: Hier nog wel: http://www.machinehead1.com/tours.html 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik heb de fotopas voor Antwerpen. Voor Ahoy nog niet binnen. We zien wel. Bla |
|
quote:Daar kun je ook nog kaarten voor Wacken krijgen |
|
Gisteren in de O2 in Londen geweest. Degelijke show, voor hun doen zonder heel veel fratsen. Veel nieuw werk dat ik nog niet zo heel goed ken, maar oudjes zoals Master of Puppets, One en Enter Sandman blijven natuurlijk genieten. Wat ik wel vreemd vond is dat ze af en toe het begin van een nummer als intro draaiden en dan invielen. Hoeft voor mij dan weer niet. Machine Head speelde ook erg strak. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-03-2009 10:05] |
|
Ben in september in de O2 geweest bij metallica, superruige zaal!! |
|
quote: Dat zal het wel weer makkelijker maken voor opa Lars. don't mistake lack of talent for genius |
|
Vandaag @ Sportpaleis Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: dat doen ze bij blackened volgens mij, maar dat deden ze ook al in 1988. ook van de nieuwe cd doen ze een nummer zo. |
|
Metallica was weer zeer leuk, zoals gewoonlijk. Door het aantal nieuwe nummers was er natuurlijk minder plaats voor een deel gave, oude nummers, maar goed. Setlist (niet in volgorde, gewoon per album): Seek & Destroy Fight Fire With Fire Master of Puppets Leper Messiah One Enter Sandman Sad But True Holier Than Thou Nothing Else Matters Turn The Page Breadfan The Prince That Was Just Your Life The End of the Line Broken, Beat and Scarred The Day That Never Comes All Nightmare Long Cyanide Faustian Spirit of the Earth |
|
Tsss.... Het (op de bassolo na) minste en saaiste nummer van het debuut, het minste nummer van Ride..., het tot vervelens toe gehoorde One, vier nummers van het waardeloze Black Album, drie covertjes... Dan wel weer Master Of Puppets en Leper Messiah, toch twee sterke nummers van MOP. Hoera! Je kunt maar beter een fan zijn van het nieuwe album als je hier heen gaat, anders wacht je een behoorlijk teleurstellende avond... Bareuh... |
|
quote: show uit 2006 overtreffen ze toch niet, master of puppets show maar inderdaad jammer, al die nieuwe nummers.. |
|
Er is maar 1 ding erger dan een Metallica die Seek and Destroy speelt... En dat zijn bands die het coveren, wát een draak van een nummer. Boeiender |
|
quote: Hey, hou eens op met het met mij eens te zijn... Bareuh... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |