|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, het laatste fatsoenlijke Metallica-album was Master Of Puppets. *zoekt dekking* Bareuh... |
|
quote: Hond! AJFA!!!!!!!!!! Boeiender |
|
quote: quote: Ik wist het... Bareuh... |
|
Wel een opluchting hoor, dat we het niet eens zijn. Boeiender |
|
Ach, Fight Fire With Fire heerst gewoon, dan mogen ze van mijn part gerust MoP uit laten. Jezus, wat ben ik dat nummer beu gehoord Faustian Spirit of the Earth |
|
? FFWF staat toch op RtL en niet op MoP http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ja, uiteraard. Ik doelde dan eigenlijk ook op deze quote op de vorige pagina: quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Tja, Metallica heeft voor mij een paar albums geleden al afgedaan. Ooit het zwarte album blind gekocht. Dat viel tegen! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
In Antwerpen in het Sportpaleis geweest. The Sword niet gezien, Machine Head nooit wat aan gevonden en geen spijt van Metallica!!! Ik hoor ook het liefst de oude nummers maar wat een geweldige show! Lasers, `bommen`, vlammen, mooi podium in het midden zodat iedereen het goed kon zien, veel spelvreugde. Fight fire with Fire was voor mij dus één van de hoogtepunten. Alleen 2,50 voor aangelengd bier was wat minder.... Here kitty kitty kitty! |
|
Als er nog mensen uit omgeving Hoogeveen vervoer zoeken: wij gaan met de auto en er kunnen nog wel een paar mee. Gaan wel op tijd weg. see you at occultfest! |
|
Een kleine week nog, heb er zin in. Against God and Government |
|
morgen dus... |
|
Straks maar eens richting rotjeknor, gaan mooi op tijd weg zodat we hopelijke de f*cking files kunnen vermijden. Wel zin om Metallica weer te zien, laatste keer was in 97 dus ook de hoogste tijd he he. see you at occultfest! |
|
idd, files, mijn allergrootste angst, we kunnen niet eerder weg... Ik hoop in ieder geval nog Machine Head te zien.... Nog vier uur, dan zitten we in de auto ! Vind ik ook niet |
|
we gaan ookk zometeen, party! |
|
Mijn vriend gaat ook over 10 min Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ga zo langzamerhand die kant op... (Da's het mooie als het een thuiswedstrijd is... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het was gaaf, The Sword was niet wat vond ik, Machine head was tof alleen wat een dof kut geluid, en natuurlijk veels te veel nieuwe nummers, ik kan het mis hebben maar alleen Davidian kwam bij, Metallica ook erg gaaf, maar waar waren de klassiekers? Death Magnetic is een leuke cd voor in de auto of tijdens het boksen, maar niet tijdens een concert. Op No Remorse, The thing that should not be, Fight fire with fire en seek and destroy na was het vooral het nieuwe werk wat de klok sloeg, en dat was jammer vond ik. Voor de rest erg gaaf. Against God and Government |
|
Sjonge jonge jong wat was dit weer vet zeg! The Sword: snel vergeten, wat een aanfluiting (mede door het waardeloze geluid). Het leek wel of de zanger en de drummer niet versterkt waren...echt een drama. Machine Head: een heel overtuigend optreden. Ik ben geen MH-fan maar ik vond dit goed te pruimen. Metallica: ik vond ze echt geweldig. Vooral door de beleving/bezieling. Ze waren in topvorm. Goede set ook met een paar onverwachte oude krakers!~Laat alleen die "Nothing else matters" eens thuis!! Het podium vond ik ook heel vet. Eigenlijk stond iedereen vooraan (behalve de 2de ring misschien). En het geluid was ook dik in orde. Ik heb echt genoten en ze mochten van mij nog wel een uurtje doorgaan [Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 31-03-2009 11:37] |
|
Zo dat was best gaaf om Metallica weer eens te zien! Maar wat een galmbak is de Ahoy zeg, alleen Metallica had (gelukkig) redelijk goed geluid. Podium in het midden vond ik ook erg mooi, zo kon je ze overal goed zien. Jammer dat ze weinig gouwe ouwe hebben gespeeld, daar kom je toch voor. Maar ze hadden er volgens mij wel zin in. Minpunt: belachelijk dure consumpties (2,75) nou daar krijg je geen dorst van. En heel veel non metalheads (liepen zelfs lui in polos rond, niet doen) en heel weinig bekenden. Pluspunt: het goede geluid bij Metallica en genoeg parkeerplaatsen bij de ahoy (wel weer vette afzetterij met 10 euro). see you at occultfest! |
|
quote: Misschien moet jij je undersign veranderen in langharig en kortzichtig... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik vraag me af of dat alleen aan Ahoy lag. Als het geluid bij The Sword en Machine Head perfect was geweest klonk het nog bagger. Wat een butszooi neemt Metallica altijd mee als voorprogramma's. Metallica was daarentegen inderdaad als vanouds en een podium in het midden is weer is wat anders dan de zijkant van een voetbalstadion. Ik stond voor de verandering eens een keer op een metertje of 5 van het podium. Consumpties waren blijkbaar nog niet duur genoeg. Er werd nog genoeg met bier (als je heine(n)ken nichtenzeik zo mag noemen) gegooid. |
|
quote: +1 Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat er steeds meer normale mensen naar metal gaan luisteren... Overigens was een vriend van me die mee was, een van degenen die in een polo-shirtje liep... Even een beetje aan zijn muzikale opvoeding gewerkt. Na Bruce Springsteen, Bon Jovi, AC/DC, Iron Maiden, nu dus Metallica en Machine Head. Gaat de goede kant op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[quote]Op 31 maart 2009 12:27 schreef Forever After het volgende: Ik vraag me af of dat alleen aan Ahoy lag. Als het geluid bij The Sword en Machine Head perfect was geweest klonk het nog bagger. Wat een butszooi neemt Metallica altijd mee als voorprogramma's. quote] Wat had jij als voorprogramma willen zien dan? Volgens mij zijn dit prima bands, maar het geluid was gewoon ronduit bagger waardoor er bijna geen nummer te herkennen was. http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |