|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij zit al met z'n hoofd bij de cocktails denk ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Haha! Klopt.Mijn fout |
|
Ik ben er ook bij! |
|
quote: Ah gezellig! |
|
- Greycloak - Verlepte Theedoek - MMayo - Regeer - BlackWizard - Bringer of Light - TheWill2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misery Index ( ) en Hate Eternal bevestigd ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Update: erbij Rotten Sound Azarath www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
- Greycloak - Verlepte Theedoek - MMayo - Regeer - BlackWizard - Bringer of Light - TheWill2 - Mira Bla |
|
Six Feet Under en Deströyer 666 erbij... |
|
Dark Funeral Exmortus Summers Dying en Marduk met een panzerdivision set: Die PANZER DIVISION MARDUK kommt mit speziellen Waffen!!! Hier der O-Ton aus dem Hauptquartier von MARDUK: „We do not come in peace, but with flames of fire! Marduk will be the headliners of the Party San Open Air festival on Thursday the 6th of August. To celebrate that its 10 years since the release of the infamous Panzer Division Marduk album the band will be performing the whole album as well as playing an additional whole set list. It will be a massive night to remember and there will also be some very special guest appearances. More news to be posted later on!” Macht Euch also auf etwas gefasst!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ik wil zooooo gaan! signature |
|
Party San ownt naar mijn idee ieder festival alleen al vanwege de sfeer, overzichtelijkheid, prijzen en altijd goede line-up. Hopelijk gaan ze dit jaar niet weer van die idiote Korpiklaani-troep neerzetten, want daar zit (op een paar halfgare 17-jarige Duitsers na echt) geen enkele Party-San ganger op te wachten |
|
quote:+763514326504376 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Weet je dat wel zeker? Ben er zelf nooit geweest overigens, lijkt me een uiterst symphatiek festival.... Hmmmmmmmmmm, 6-8 tot 8-8, mischien wel een idee om eens heen te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-02-2009 22:04] Boeiender |
|
Ja, moet je echt doen, de rechtgeaarde metalhead (wat dat ook mag voorstellen ) voelt zich er thuis. Elk jaar verhogen ze de toegangsprijs met maarliefst één euro. Voor 2 euro heb je bijna een halve liter gewoon bier of schwarzbier en ik hoor van veel mensen dat de cocktails ook ernstig lekker en betaalbaar zijn. Eigenlijk geen redenen om niet naar Party San te gaan, want een paar dagen ervoor (wat we meestal tussen Wacken en Party San doen) op camping Stausee Hohenfelden kamperen (met mooi meer, zwembad en bos met wilde-zwijnen-parkje) is ook geen straf. http://www.stausee-hohenfelden.de/ |
|
quote: Ah, maar als je naar Wacken gaat hou je van andere festivals dan ik Waldrock en Metalcamp zijn nu een zekerheid, mischien dus Party San er nog bij, GMM laat ik dit jaar zitten in verband met geen leuke programmering en te dicht op Metalcamp. Boeiender |
|
quote: Ook ik vind Party San het meest gave festival, okee Metalcamp is ook heel gaaf.. betere omgeving maar qua sfeer en bands toch zeker wel Party San. |
|
quote: Hehe, nu Metalcamp 5 dagen is, is het wel anders dan in 2006 overigens... Boeiender |
|
quote: Turisas was al meer dan genoeg wie neemt mij mee signature |
|
quote: Hehe, als ik ga ben ik niet te beroerd om je mee te nemen hoor. Boeiender |
|
signature |
|
quote: Elk jaar is vast anders, ligt ook wel aan het gezelschap maarre Party San is ook wel vakantie-achtig. Relaxt rondhangen in het dorp, cocktails zoep'n enzo. Geen pisrivier voor verkoeling, wel zwembad in het dorp. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-02-2009 22:48] |
|
quote: Haha ja, dat heb ik gemerkt. Ik was een beetje festivalmoe maar ging toch nog één keer mee, naar Party San wel te verstaan (was 2007 volgens mij, of 2006 -- ik word oud). Het EERSTE wat ik zag he, toen ik het terrein opliep... echt jonge... zo'n kerstboom vol patches staat daar, voorovergebogen, broek op de enkels. En achter hem nog zo'n kerstboom, ook broek op de enkels, staat die eerste kerstboom IN DE REET TE ZEIKEN. De rechtgeaarde metalhead weet waar-ie zijn moet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ja.. in Duitsland Mooi was dat trouwens, met een knetter dronken Oscura die iedereen ging knuffelen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-02-2009 22:51] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |