|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zien we dan wel ongeduld. Je gaat toch niet voor 1 dag heen en weer... Bla |
|
quote: Wij hebben tegen die tijd vast wel plek in auto. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Waar kan ik meer informatie vinden over die busreis van GoGo tours, weet je dat toevallig? En is de terugreis dan ook geregeld? |
|
quote: Neuh, maar je kan wel bellen naar 0900-0291 voor informatie. |
|
Kaart = binnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Van mij zal ook morgen of overmorgen wel binnen zijn. |
|
quote: Krijg ik dan jou aan de lijn?! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ging binnen een week hier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bel eens en je weet het.. |
|
quote: niet doen 22!! signature |
|
Wel doen! |
|
We lost him btw, ik kom de 7e en de8e daarna naar Thüringen romantisch doen ik verjaar de 7de en Sarah de 11de signature |
|
Wat een kut line-up. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-04-2009 7:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dus je komt ook signature |
|
Ik kom nu al vrije dagen tekort dus dat gaat hem niet worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hello, thank you for this mail. From 08.08. to 11.08.09 we have one double room free. The price for one night is 46,- Euro for this room, includet breakfast. For your birthday, you can to the Logierhof for a wonderful Candle- Light- Dinner. The price for this is 15,- Euro per person. Please send me a confirmation. With kind regards Uwe Rossek Pension Rossek Sylke & Uwe Rossek Parkstraße 19 36448 Bad Liebenstein Tel.036961 69592 www.pension-rossek.de www.kuschel-urlaub.com www.touristik-bad-liebenstein.de signature |
|
Nou Hupneus, ziet er goed uit hoor.. leuke prijs. |
|
quote: Onkruid vergaat niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:zal nog leuker zijn als we de dag ervoor in n tent geslapen hebben signature |
|
Ik ga ook, heb van de week de tickets besteld, nog even wachten tot ze binnen zijn |
|
Gezellig! is er nog iemand die Party San en Summer Breeze aan elkaar knoopt? Bla |
|
Yepsiepepsie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dineren voor 15,-? Een voorgerecht is meestal al duurder. |
|
quote: Jullie huren toch ook een camper? En wat doe je tussen de 2 festivals in? Nou ja, wat jullie doen kan ik wel raden, feesten, maar waar... Bla |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |