|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
En na party san dan? |
|
Lekker douchen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: deze ook signature |
|
Haha beter. Idiote belg |
|
quote:Wat fijn |
|
Glorior Belli vervangt Exmortus, nais www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo, "eventjes" een reisje richting Party San zoeken/boeken blijkt kutter dan verwacht. Iemand een gouden tip? Toevallig? En nee, een auto regelen lukt niet zo 1,2,3 |
|
Auto huren kan toch geen probleem zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even een Schönes Wochenende-ticket in een Duitse kaartjesautomaat kopen. 35 euro en dan kun je met 5 man in totaal door heel Duitsland crossen. Niet met de ICE, maar wel met treinen die over het algemeen sneller zijn dan onze NS-intercity dingen. Station Weimar en dan naar Bad Berka. Zo moeilijk is dat toch niet? |
|
Danku. Ze hebben zelfs een Länder-Ticket (klinkt zeer erotisch, niet?). Dus dat gaat goed komen, onze dank is groot. Mits het ook werkt. |
|
Merlijn is de duitsland trein expert, dus dat komt wel goed. |
|
Ik heb besloten om na Party San de camping in Dinkelsbuhl te pakken. Is weer wat anders dan Jena en vast meer metals en bbq! Bla |
|
Heeft iemand uit de omgeving van Utrecht nog heul toevallig nog 2 plekjes vrij in de auto voor moi en Silence? Nooit geschoten is altijd mis, endezo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hoe moeilijk kan het zijn, ik ben echt een held in vervoer regelen, dat blijkt maar weer. Máár ik heb er wel veel zin in, godverdomme. Edit: Oh, en Utrecht hoeft niet eens. Mag ook ergens anders in het land zijn We zijn heel flexibel! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-07-2009 15:12] |
|
-niet meer- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 30-07-2009 20:19] |
|
Voor dat geld en met die bands,...gaan natuurlijk ! lekker met de auto, en tegek dat de wagen de camping op mag. Als t weer beroerd wordt ga je gewoon in de auto zitten. [( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1625 ), taalgebruik] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-08-2009 12:57] neoplasma malignum |
|
quote: als je naar de buurt van Tilburg komt kan ik omrijden signature |
|
Nog eventjes... <--- Cuba Libre What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: No way, op advies van Hub neem ik wel Schwarzbier, ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hallo, heeft er toevallig nog iemand 2 plaatsen over voor party san ons vervoer heeft afgezegd en nu zitten we met een groot probleem alvast bedankt (we kunnen eventueel naar tilburg komen) [Dit bericht is gewijzigd door zycaxe op 03-08-2009 15:55] |
|
quote: Eigen bier. 2 tray's 0,5 L Alfa's. Dan weet ik igg dat ik goed bier HEB. Tis dan wel Oost duitsland, maar niet elk Duits biertje is lekker. Maaaaar, aangezien we toch al woensdag daar zijn hebben we tijd zat om de lokale specialiteiten eens te proberen, wat eend ergelijke festival zeer zeker als additive opportunity heeft. Aangezien we op budget zitten zijn we genoodzaakt zoveel mogelijk zelf mee te nemen, ondanks de doenbare prijzen daar. Rekening houdende met benzine geld, wat de grootste investering gaat worden uiteraard (volgens de drummer van m'n band, die regelmatig de grens overgaat, zou Du een bouwput zijn en de kans is groot dat er omgereden moet worden). neoplasma malignum |
|
quote:Je hebt mail. (straks) |
|
en mail signature |
|
Tomorrow on the road ! Kan niet wachten. 3 day's of pure metal and insane party ! f*ck yeah ! neoplasma malignum |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |