|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals jij het beschrijft lijkt het juist alsof hij weer ouderwets op dreef was, mooi man |
|
quote: Ik heb behoorlijk gebaald dat ik dat heb moeten missen. M'n vriendin voelde zich niet lekker dus ik had tent dienst. neoplasma malignum |
|
quote: Shining was juist totaal niet op dreef, saai dit keer, ook omdat het publiek compleet ruk was. Is gewoon geen festivalband, en die crusties snappen er al helemaal niks van natuurlijk. |
|
quote: Geen Sólstafir?? |
|
Ja, gaaf festival. Volgend jaar weer. |
|
quote: NET TE LAAT KLOTE FILES signature |
|
quote: Hoezo dat? Ze kon niet alleen in de tent blijven liggen? |
|
Dan is er meer aan de hand dan je alleen maar "niet lekker voelen". Om de 10 minuten ondersteunen, wankelend naar de Dixies ofzo. Ik was met haar naar de EHBO gegaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Naja ik ken ook iemand die van zijn vriendin bij de tent moest blijven omdat zij zich niet fit voelde, was overigens niks ernstig maar hij heeft wel alle bands gemist die hij zien wilde. |
|
quote:Tof, dat zijn de dingen die je later naar elkaars hoofd schreeuwt indien ruzie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yeah en dan voor die trouw keihard een beloning ontvangen in de vorm van dat zijn beste kameraad ook een beurt kreeg.. van die dame. Gezellig hoor! |
|
quote: inderdaad |
|
quote: Dat is dan weer een goeie reden om wél bij die tent te blijven. Je moeder. |
|
quote: Wel lief van hem. |
|
Mijn hoogtepunten: Hate eternal: vette show, goed geluid Dark funeral: Beste drummer van het festival. Nils fjellstrom for president [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 17-08-2009 15:14] |
|
quote: hoe wie wat??? geen Matte meer? signature |
|
quote: ex-Chastisement?! ja, schitterende band signature |
|
quote: Wat een beest van een trommelaar was dat inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-08-2009 20:40] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee gelukkig niet. Die zit volgens mij bij raised fist of een of andere hardcore band. |
|
quote: ja, alleen daar nog?? meuh. ik heb de nieuwe nog niet aan het werk gezien check dat Chastisement album maar es signature |
|
signature |
|
Niklas was misseluk... :puke: Bla |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |