|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Toen was 't 3 dagen Bla |
|
Updaat Solstafir Hellsaw Moonsorrow Nais www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
- Greycloak - Verlepte Theedoek - MMayo - Regeer - BlackWizard - Bringer of Light - TheWill2 - Mira *bump* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ik wil ook signature |
|
Die line-up ziet er geweldig uit. Ik ben van plan om te gaan. Weet iemand of het te doen is vanuit Nijmegen naar Party San reizen met het Openbaar Vervoer? Of is er misschien iemand bereid om mij mee te nemen met de auto? Cheers, Frans |
|
quote: GA DAN.. Of naja niet nu, maar tegen de tijd dat Party San plaats zal vinden. |
|
Psycroptic Sadus Postmortem Daath Yeaahh Psycroptic Hmpf @ bijna 9 euro meer betalen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2009 19:37] |
|
Dit jaar ook maar weer eens. Is het nog steeds zo heerlijk kut met die wc faciliteiten? |
|
SADUS?!?!?!?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vorig jaar hadden ze normale plee's zoals die in de backstage stonden, toiletwagens en douchewagens. Voor 6 euro kreeg je een bandje waardoor je daar gebruik van mocht maken, ideaal en stukken beter dan die ranzige toitoi's. |
|
Ik ga. |
|
Ik zeer waarschijnlijk ook. Ik heb in ieder geval voor die periode vakantie opgegeven. Hoe zit het met vervoer; worden er bijv. busreizen en dergelijke georganiseerd? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kaartje = in de bestel... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik bestel deze week ook kaartjes met nog 6 anderen, dus wordt weer een gezellige Groningse enclave daar |
|
Aanwezig (: |
|
quote: Naar Party San? Gewoon met trein of auto gaan. |
|
quote: Zo raar is dat volgens mij niet. Ik ga godverdomme wel op de fiets dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja GoGo tours heeft een bureis erheen geregeld.. Er is overigens wel een Hell bus van stadje/station naar festivalterrein. |
|
Ach, zal wel lukken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik ga heen! moet!รจ signature |
|
Mooi, kunnen wij ook eens bier drinken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jaaaaa en lachen met DUitsers signature |
|
weet iemand de indeling per dag? signature |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |