|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er op Party San trouwens pinautomaten te vinden? [/PS-noob] |
|
Nope www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
baard, jij ook komt, /° signature |
|
yeps, morgen vertrekken we. Drinken we er een paar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:+1 |
|
wij vrijdag signature |
|
quote: Als in morgen vertrekken? Of we drinken er een paar? Anyways, fokking zin an!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dan komt dat helemaal goei, Hyp www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Beide! Op naar Party San! |
|
Was fucking geniale shit Goed geluid (in tegenstelling tot dat eeuwige strontgeluid op Wacken) mooi weer (hoewel wel érg warm met al die drank en 's ochtends je tent uitgebrand worden) nog steeds goede prijzen en topsfeer. Hoogtepunten voor mij: - Marduk (een set van bijna 2 uur, heb ze zelden zo bezield en strak zien spelen. Echt super!) - Psycroptic (bruut en strak) - Hate Eternal (superstrak en heel goed geluid, wat ze niet vaak overkomt) - Dark Funeral (alles omver blazend, die drummer!!!) - Brujeria (geweldige sfeer, publiek helemaal los en gewoon goede band Dieptepunten: - Brutal Truth (wat een rampzalige band met instabiele parkinson-drummer) - Six Feet Under (saai, en dat voor een headliner) - de emo homo's die zaten te checken of mensen wel een 'correct' shirt aan hadden. - het feit dat Nagelfood er niet meer was (weg salades en goede plates voedsel) Over het algemeen was het gewoon heel ernstig vet en heb ik bij deze besloten volgend jaar niet meer naar Wacken te gaan en wellicht een Party San-Summer Breeze combi te maken. |
|
Mooi feestje, goed weer, goede drankprijzen en goed eten met Marduk als band van het festival. Om het programmaboekje heb ik me kapot gelachen, wat een prachtig Engels... Ik ben niet zo'n grote fan van ze maar ze zetten idd een erg goede show neer. Brujeria was prachtig, en dan voornamelijk het 'alle commentaar in het Spaans'. Gaan ze in Oost Duistland in het Spaans vragen hoe het met het publiek is en dan krijgen ze geen reactie alleen vragende blikken. Goh. Satyricon viel me weer tegen, Inhume was zoals altijd geweldig (mooie circelpit!), voor de rest bijna alle bands wel een stukje gezien of in elk geval gehoord. Volgend jaar idd Party San en Summer Breeze en geen Wacken meer. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dorus vertelde vol lof over Inhume, nog meer mensen ze gezien? |
|
Jups, Inhume was weer een feest, zoals altijd. Verdere toppunten voor mij waren: Sólstafir (te kort) Shining (idem) Marduk (supershow, behoorlijk lang maar ziedend) Dark Funeral (niet verwacht, maar mijn god, wát een drummer ) Hate Eternal (bruutheid-deluxe, zoals altijd) Misery Index (strak, goed geluid en energiek zoals altijd) Rotten Sound (zie Hate Eternal) Satyricon (veel gaver dan verwacht!) Unleashed (feest zoals altijd) Voor de rest een pluspunt voor de prijzen en kwaliteit van drinken en voedsel, dik voor elkaar! Jammer van het geluid bij Azarath. Ook zwaar balen van het afzeggen van Glorior Belli, dat was toch wel één van de bands waar naar ik het meest benieuwd was. Ten slotte; welk mongool haalt het in godsnaam in z'n hoofd om Shining midden op de dag te laten spelen Die band hoort in het donker. Het gehalte dichtheid van lelijke mensen is bij deze voor mij ook weer verbeterd, de tering Al met al: super vermaakt en zeker een optie voor volgend jaar! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, nu ikke. Wát een gaaf festival, na 2 jaar Graspop en 1 keer Wacken een verademing. Minder mensen, minder massaal, bands die ik nog niet 3 x had gezien. Goed voedsel, goedkoop drinken: Het meest genoten heb ik van de show van - Marduk(lekker lang, gave setlist, geluid werd ná Panzer Division zet ook een stuk beter, ze hadden er zin in: gaaf) - Sólstafir(mooi, intens, kippenvel: die zanger! Mijn god. Verder veels te kort) - Shining(Overdag? om 17.00? Gekkenwerk. Het veld is het hele festival nog niet zo vol geweest. Verder hoop ik ze binnenkort in zaaltje nog is te zien, want daar komt het veel beter uit) Beste shows waren voor Satyricon en Rotten Sound: gaaf! Verder ook genoten van Unleashed en Inhume. Grootste verassing: Dark Funeral, veel strakker dan verwacht. Maar die teksten.... (Open the gates... SATAN! Gaaf nummer maar zó'n kuttekst.) Erg jammer was verder het geluid dat vaak te hard en te schel stond, Azarath liep hierdoor bijvoorbeeld in de soep. De tweede dag maar oordoppen gekocht, toen klonkt het een stuk beter. Verder: Hypnos, leuk jou is ontmoet te hebben! Maffe belg, doe maar de groetjes aan je vrouwtje |
|
Iemand Hypnos nog na PS gezien? Nog niks van em vernomen .. |
|
Deze figuren waren echt prachtig. Net zoals de 2 fransen achter ons. Kansloos zat zondagochtend en tegen hun eigen auto aanpissen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ashes to Ashes, Doom to Dust 6 september, Tilburg. Wordt dan eindelijk mijn eerste Shining gig. En trouwens, beide (MH22 en Silence) Den Saakaldte niet gezien? |
|
Oja, goed dat je het zegt, Den Saakaldte was ook goed! @Jenje: Bart zit nog een paar daagjes in Duitsland met z'n vrouwtje in een hotel in de buurt van Bad Berka. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Je zei donderdagavond dat je ons er nog op zou zetten (je was al een beetje geloof ik) en vervolgens heb ik je alleen nog maar met een vol bierglas zien rond dwalen... Dan ben je nu snel met de foto's on line zetten! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Je had me ook even kunnen aanschieten. Had ik je er zeker even opgezet. |
|
Zo is dat! En als je Bert niet kon vinden was ik er wel tot half 6 de laatste nacht! Bla |
|
Tegek festival. Sfeer in het kwadraat ! Goede bands en plaatselijk bier dat lekker is (in tegenstelling tot de hollandse pisbakpils). hoogtepunten: Psycroptic: strak, recht voor je raap en lekker melodisch. Dynamische band die kwalitatief goed naar voren komt. Marduk: Jammer van de eerste paar nummers wat geluidbetreft, maar na wat afstelwerk trok dat weer mooi recht. Geinig van Panzerdivision, maar daarnaast een aantal goede klassiekers en topnummers gespeeld. Overtuigend frontwerk van Mortiss. Sadus: lekker oldschool. Natuurlijk Digiorggio op bass, topstaaltje fretloos spelen, echt een must voor me geweest. Dark Funeral: Strak optreden en stevige sfeer. T*ring goed drumwerk. Veel goede nummers gespeeld met natuurlijk het legendarische Open the gates. dieptepunten: Satyricon: Jammer dat ze zowat aleen maar die klote nummers spelen van de laatste albums. Wat een baggeroptreden waar we bij zijn weggelopen. Het ene pokke rot nummer na het andere. Wat een afzakker voor een ooit sterke noorse blackmetalband. Brutal truth: ongeorganiseerd rommelig zooitje. Wat daarvan als muziek moest doorgaan weet ik niet. Six feet under: Saai als afsluiter en dat ge-wreeeeegggghhh van Barns was om van over de grond te gaan van de lach. Wat een geluid ! En dat 20 x in elk nummer. Shining: Saai optreden. Ik had er hoge verwachtingen van, maar ik had meer interesse in m'n glas bier. T kwam gewoon niet over. Daarnaast irriteerde de frontman me enorm, ook tijdens den saakaldte. Volgend jaar (mits goede bands) zeker weer. Een aanrader van een festival. Zeker ten opzichte van de slappe line up van Wacken dit jaar. neoplasma malignum |
|
SHINING - vreemde show. Weird. Niklas voelde zich denkk mentaal bedreigd. De sfeer was verwarrend, grimmig, smerig tongzoenende mannen, pijn, onderwerping... de man leeft zijn wanen en emoties. Ik trok het wel ROTTEN SOUND - totale vernieling, zo lang in zo'n hitte! respect PAGANIZER - lekkeur! old school ftw, duurde wel wat lang BENEATH THE MASSACRE - hilarisch!!!! wat een voorstelling. Trekt muzikaal nergens op, maar wat een techniek! de moeite om te zien HELLSAW - zzzzzz, slap, strak maar slappe nummers SATYRICON - nieuwe nummers zijn ronduit SAAAAI (van Nero), KING ed zijn catchy en ok, Mother North en Havoc Vulture zijn memorabel. sterk UNLEASHED - typisch Unleashed, was snel voorbij. de publieksdeelnames zijn wel wat aan de been there kant MISERY INDEX - fukkin hard en wild. 100% beter dan op cd THYRFING - voor de fans een lieve lust, voor mij geen must HATE ETERNAL - overrompelend, bruut, zoals te verwachten was SWALLOW THE SUN - vrij poppy, cleane sound, maar niet intens EVOCATION - niet wild van, nummers bleven me niet bij DEN SAAKALDTE - weinig van gezien, herkenbaar, maar te weinig om mening te kunnen vormen signature |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |