|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is Wacken --> Party San --> Summer Breeze ook goed? |
|
quote: Nog eentje hier. |
|
quote: Heerlijk, Wacken dan paar dagen in een huisje zitten in een of ander natuurpark in midden Duitsland en daarna naar Party San! Summerbreeze gaat um niet worden, wederhelft moet ergens in godknowswhere optreden. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hey inkie en tabbie, wat doen jullie tussen door? Reizen jullie samen? Mail me!! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 28-05-2009 12:58] Bla |
|
Ik weet het nog niet precies want dat beslis ik niet alleen Ik moet het nog met Laetitia overleggen, want die zit bij me in de auto. Tabitha gaat met wat lui ergens kamperen op een camping en ik gok dat wij daar ook heen gaan, of we gaan gewoon een stuk rijden en zien wel waar we belanden. Ik gok dat het 2 dagen ergens kamperen en dan op dinsdag naar Party San rijden wordt. |
|
ikke ook signature |
|
quote: Had ik al gedaan weet je nog. Als je nog plek hebt in de bus dan willen Monica en ik wel erg graag mee. Tussendoor op een of andere camping verblijven. |
|
Sorry is ook zo... ben nog niet zo goed in de ZM en echte namen... Komt goed. Bla |
|
Ik wil ook......niet in me uppie. =) |
|
quote: Die camping is de meest chille camping denkbaar voor de dagen tussen Wacken en Party San en heel dichtbij het festival. Cheapass, goede voorzieningen en een vet meer en zwembad ernaast. Geinteresseerden kijken op staudee-hohenfelden.de en komen daar ook gezellig een ernstig kamp opzetten met wat leipe Groningers, Australiers en ander tuig. Wij gaan woensdagochtend pas naar Party San, is toch maar 5 minuten met de trein of auto daar vandaan (station Kranichfeld) |
|
Klinkt goed! Bla |
|
Ik zoek voor 2 personen (waaronder ikzelf uiteraard) een meereis mogelijkheid naar Party San, zowel heen en terug. We zijn uiteraard niet te beroerd om een vergoeding te zorgen en naar een eventueel opstappunt te reizen met het OV. Ik ben zelf gesitueerd in het uiterste noord-oosten van Noord-Brabant. Dus als iemand nog plek heeft in de auto |
|
quote: Is het ook zeker, dus relaxte mensen die van chillen houden moeten daar ook maar een paar dagen bijkomen |
|
quote: Shit net me auto weggedaan. .Anders....... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-06-2009 0:46] =) |
|
Dit jaar dus definitief geen Pattie San voor mij net een nieuwe baan daarna en moet een halve maand minder salaris overbruggen. Godver! Baal er van. Mochten de centen meevallen, dan last minute beslissing. |
|
quote: UPDATE: Mijn compagnon heeft aangegeven toch niet mee te willen gaan, dus ik zoek voor 1 persoon, mezelf, een meerijs mogelijkheid naar Party San! |
|
kaart binnen |
|
Daath is vervangen door Brujeria en de kaarten zijn onderweg www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: +1. En weer doorverkocht. Over een maandje misschien nog een kaartje kopen. =) |
|
quote: Hee frans, ik wil ook mee!! euu? |
|
quote: Hosson. |
|
quote: Dat zijn nog eens mooie vervangingen |
|
Volgens mij ben ik ook aanwezig dit jaar |
|
Voor wie al in Duitsland is de dagen voor Party San, dit is de juiste link: http://www.stausee-hohenfelden.de/ Bla |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |