|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
argus is geen faggot toch?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Toch? |
|
Toch? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gaat over Argus, toch? |
|
Toch? |
|
Gaat op voor zoveel lui. Toch? |
|
Tochtband tochtstrips? energiebespaarshop.nl/tochtstrip Zeer groot assortiment tochtwering! Bestel gemakkelijk op rekening. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi spul, dat meth. Klikken op eigen risico. http://www.documentingreality.com/forum/f10/idiot-high-meth-starts-cut-himself-pulling-his-intestines-out-3587/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: double you thee ef mate! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
tering ziek, die jongen kan wel goed snijden dat hij nu nog leeft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Brute site Twee topics naar links zie je iemand nogal ongelukkig op een hek zitten. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 17-01-2009 19:30] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Waarom bevatten zoveel topics links van de Tegenpartij waar ik niet op wil klikken.. |
|
Het is dus toch wel een beetje verslavend Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
leuke site.... we zijn elk een toilet in een wereld van stront. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I don't know which is sadder.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nee, het is "niet op wil kicken". ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh HEADRUSH!!!!!!!!!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wim die taalfouten gaan verbeteren quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-01-2009 20:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, dat is niet juist, hè. Bwahahaha... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ah shit ik zag niet dat je ook de l had weg gehaald ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hij wordt steeds beter. Met drugs op is ie nog leuker, denk ik. :-D En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar de vraag of Argus een faggot is staat nog steeds open. Toch? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |